ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הגרד"ח פינטו לעולי צרפת: "רק ש"ס"

תמיכה נוספת לתנועת ש"ס משושלת משפחת פינטו: האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו במכתב מיוחד לעולי צרפת: "זכות וחובה"

הרב פינטו עם יו"ר ש"ס אריה דרעי
הרב פינטו עם יו"ר ש"ס אריה דרעי

לאחר התמיכה המפתיעה של רבני משפחת אבוחצירא בתנועת ש"ס, זוכה התנועה לתמיכה נוספת והפעם מנצר לשושלת משפחת האדמו"רים לבית פינטו - האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו שליט"א.

במכתב שכתב האדמו"ר אמש הודיע על תמיכה נחרצת בתנועת ש"ס, וקרא אף לשומעי לקחו אשר עלו לארץ מצרפת לפעול ולהצביע אך ורק לתנועת ש"ס.

במכתבו כתב האדמו"ר, "אל אחינו היקרים אשר עלו מצרפת לארץ הקודש. כידוע לכם מרן שר התורה הראשל"צ רבינו עובדיה יוסף זצ"ל מסר נפשו למען אחינו בית ישראל, ולשם כך הקים את תנועת ש"ס הקדושה כדי שתייצג בשליחותו ובנאמנות את היהדות בארץ הקודש.

"עומדים אנו לפני מערכת בחירות החשובה עד מאוד ליהדות בארץ הקודש, אשר כל גופי תורה תלויים בה, שמירת שבת, טהרת משפחה, לימוד התורה וחינוך ילדינו בדרך ישראל סבא".

"במכתבו התייחס האדמו"ר להסתלקותו של מרן, "לצערנו כי רב הוא נסתלק מעמנו מרן זצוק"ל אך זכינו שמפעליו הקדושים קיימים וממשיכים לפעול במתכונת אשר התווה בימי חייו ובהכוונתם של גדולי התורה בדורנו חברי מועצת חכמי התורה שליט"א, אשר פיהם כפיו, ומפיהם אנו חיים.

"על כן אני בא בקריאה של חיבה לאחינו אשר עלו מצרפת לארץ הקודש לצאת ביום הבחירות ולהצביע לתנועת ש"ס, וכל מי שביכולתו לסייע לעוסקים במלאכה, יעשה זאת בחריצות ובנאמנות ובוודאי שמרן זצוק"ל יעמוד לימין כל המצביעים ויבקש רחמים עליהם מן השמים.

"כפי שאמר מרן פעמים רבות בחייו", הינו מטעים, "לאחר מאה ועשרים אדם יבוא לשמים ויאמרו לו אתה בנית מקווה טהרה זה, בזכותך ילדים אלו למדו תורה וכו', והוא לא יבין מנין לו כל זכויות אלו, והסנגורים יסבירו שכל זאת מחמת שהצביע ש"ס וכל מעשיהם הטובים נזקפים לזכותו.
"ובוודאי שזו זכות וחובה גדולה להצביע למטרה נעלית זו, ולשומעים ינעם, וזכות אבותיי הקדושים תעמוד לימין כל המצביעים ויבורכו מפי עליון אמן ואמן". מסיים האדמו"ר.

תוך כך הבוקר השתתף האדמו"ר בכינוס של תנועת ש"ס בעיר אשדוד ושם קרא לפעול למען התנועה. בדבריו התייחס למכתב ואמר כי מעולם לא התערב בענייני מפלגות אך כעת מוכרחים להציל את מפעליו של מרן.


שס הרב פינטו אשדוד אריה דרעי בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד