י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פותחים שער לפרנסה: כך מצליחים בעולם ההי-טק

הזדמנות להשתלב בעולם ההי-טק. לימודים בהתאמה מיוחדת למגזר החרדי • מלגות ומימון לימודים • המרכז האקדמי לב – ואתה מסודר

פותחים שער לפרנסה: כך מצליחים בעולם ההי-טק

עולם ההי-טק טומן בחובו מגוון הזדמנויות רחב עבור המגזר החרדי, ומי שמוביל את ההכשרה האקדמית בתחום זה, הינו "המרכז האקדמי לב".

הלימודים מתקיימים באווירה תורנית, בשלושה קמפוסים נפרדים לגברים ולנשים: קמפוס לב שליד שכונת בית וגן – לגברים, וקמפוס טל וקמפוס לוסטיג לנשים.

תכניות הלימודים בכל הקמפוסים זהות, והאווירה היא חברתית, תומכת וידידותית. התואר הניתן על ידי המרכז האקדמי לב, וזהה בכל המסגרות ומוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.

ההי-טק הישראלי מהווה קטר צמיחה משמעותי בכלכלה הישראלית, וזה בא לידי ביטוי בביקוש הגדול לעובדים ובמשכורות הגבוהות המאפיינות את העוסקים בו.

יש היום במשק ביקוש לאלפי מהנדסים חדשים בתחומי מדעי המחשב, האלקטרוניקה, האופטיקה ועוד. עבור הסטודנטים החרדים זו הזדמנות להיכנס לשוק בזמן הנכון ביותר, ועם מקצוע מבוקש מאד בשוק.

במרכז האקדמי לב, יש מגוון מסלולים לתואר ראשון, ותכניות ייחודיות עבור המגזר החרדי. ניתן ללמוד לתואר בהנדסת חשמל, הנדסת תעשיה וניהול, הנדסת אלקטרו-אופטיקה, מדעי המחשב והנדסת מערכות תקשורת.

כמו כן, קיימת במרכז תכנית לימודי סיעוד לגברים. בוגרי התכנית יקבלו תואר ראשון במדעים בסיעוד (BSN) ותעודת אח מוסמך. התכנית היא בליווי הצמוד של מומחים בהלכה ורפואה. סגל ההוראה כולל אחים, רופאים ורבנים מהשורה הראשונה.

לבוגרי המרכז האקדמי לב מוניטין רב אצל מעסיקים מהמגזר הציבורי והפרטי, והם מבוקשים מאד בחברות מחשבים, במשרדים ממשלתיים, בבנקים ובחברות התעשייה. כך למשל, בוגרי ובוגרות מגמת חשבונאות הגיעו בשנה האחרונה למקום שני בארץ במבחן המועצה בביקורת, ומהן שזכו בפרס הצטיינות נשיא לשכת רו"ח.

בוגרי המרכז עושים חיל בשוק התעסוקה, ובאירוע שהתקיים בזמן האחרון התבטא מנכ"ל בתעשייה האווירית, מר רמי סרטני, על בוגרות המרכז בקמפוס לוסטיג והביע את התרשמותו: "אנו מעסיקים קבוצה של 14 תלמידות ובוגרות חרדיות מקמפוס לוסטיג. הן קלטו בצורה מהירה את הידע הנדרש, והשתלבו מהר בעבודה. חלקן כבר מנהלות פרויקטים ומובילות את החברה בטכנולוגיות חדשות. הן מהוות כיום את חוד החנית של פיתוח תוכנה לתעשייה האווירית בישראל, האחראית על המערכות הממוחשבות של לוויינים, ספינות, פיתוח, ייצור ושיגור מטוסים".

עבור הסטודנטים החרדים יש מגוון מסלולי מלגות, וניתן סיוע רב במהלך הלימודים. יש סיוע לימודי מיוחד, בתגבור בקורסים שונים, כדי שאף אחד לא ישאר מאחור.


• ביום חמישי ז' אדר יתקיימו פגישות יעוץ מיוחדות עבור המגזר החרדי, ובמסגרתן כל אחד יקבל הכוונה לכיוון המתאים לו ולאפשרויות למלגות ומימון הלימודים. כדי לבדוק את האפשרויות שלכם בעולם ההי-טק, צלצלו לטלפון: 1700-50-32-32

קישורים:
להרשמה למרכז האקדמי לב - לחץ כאן
הייטק מכון לב תעסוקה חרדים לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד