י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שלח תוקף: "נתניהו מוכר את חוק הגיוס לחרדים"

שלח, מבכירי יש עתיד, תוקף את ראש הממשלה על דבריו אמש לבחדרי חרדים - "וכל זה קורה בזמן שאתם עסוקים בבית ראש הממשלה"

עופר שלח מצביע בעד הסנקציות הפליליות, פלאש90
עופר שלח מצביע בעד הסנקציות הפליליות, פלאש90

חבר הכנסת עופר שלח, מהבכירים ביש עתיד, הגיב היום לדבריו של נתניהו אתמול ל'בחדרי חרדים', לפיהם יפעל לביטול הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס, ואמר כי "בזמן שאתם עסוקים בבית ראש הממשלה, נתניהו מוכר את חוק הגיוס לחרדים".

שלח אמר כי "זה מה שעומד על כף המאזניים בבחירות האלה: עתיד החברה, הערכים והכלכלה בישראל. זה ולא אם הבעל של שרה יזכה להזמין שניצלים ופירה במאות אלפי שקלים גם בשנים הבאות. את הכניעה המבישה והמזיקה הזו רק אנחנו נוכל למנוע.

"איני מזלזל, חס וחלילה, בתיאורי הקמצנות והנהנתנות על חשבון העובדים וקופת המדינה המעידים בעיני על אופיו של האיש עם המעון בירושלים והבית בקיסריה. אלא שבחסות הסחת הדעת הקולקטיבית הזאת, שעובדת רק לטובת נתניהו, מתרחשים דברים חמורים באמת. דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם שמים פתק בקלפי".

וכאן התייחס שלח לדברי נתניהו אתמול לבחרדי חרדים: "אתמול אמר נתניהו לתקשורת החרדית שאם ייבחר, יצרף את החרדים לממשלתו ויבטל את חובת הגיוס, שהיא הליבה של חוק השוויון בנטל.

"אותי זה לא מפתיע: את החוק הזה, שמטפל בבעיה לאומית שהוזנחה 66 שנים, העברנו על אפו ועל חמתו של ראש הממשלה, שפעל גם בעניין הזה כשלוחן של המפלגות החרדיות ולא כראש ממשלה שטובת המדינה לנגד עיניו".

לאחר ששלח פירט את חשיבות הסנקציות הפליליות בעיניו, ואף תקף את מפלגת העבודה שהצביעה נגד הסנקציות, סיים בהבטחה ש"יש עתיד תמשיך להילחם למען השיוויון בנטל".

עופר שלח יש עתיד נתניהו סנקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד