י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ביבי נתניהו, ארזת לבד ?

בכל הופעה ומפגש חשוב, בארץ ובעולם ישנה חשיבות ללבוש המשפיע על תת המודע שלנו • מה נכון לראש הממשלה ללבוש? כחול, שחור או אפור? ומה משדר הצבע של העניבה?

ביבי נתניהו, ארזת לבד ?
פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנאום בעוד מספר ימים בפני הקונגרס האמריקני בנושא הגרעין האיראני.

מיותר לציין כי נאום זה ישזוף את נתניהו באור הזרקורים, וייצר הד תקשורתי בארץ ובעולם.

ניתן רק לשער אילו "שפנים" ישלוף ביבי מכובע המסרים הפעם, ואילו כלים מיצרי באז יסייעו לו להעביר את המסר הלוחמני והבלתי מתפשר לקהל האמריקני, כמו גם לקהל הישראלי הצופה בדברים מציון.

אבל בצד ארגז הכלים הזה, צריך נתניהו להשכיל להצטייד גם בהופעה מוקפדת, שמחזקת באמצעות הבגדים – את חבילת המסרים. לצורך כך גייסה אפנת הגברים האיטלקית SIRMONEY סטייליסט מומחה, שהגיע לישראל היישר מארץ המגף, המעניק לביבי שלל טיפים ועצות- אילו צבעים וגזרות להעדיף ומה הכי נכון ללבוש ביומו הגדול בבית הנבחרים:

צבע החליפה
• כחול - כחול משדר מקצועיות, דומיננטיות וסמכותיות, וכן זהירות ויציבות. לכן זהו צבע שמתאים מאוד לזירה הפוליטית והמדינית. למראה דומיננטי רצוי לבחור בגוון של כחול כהה או כחול רויאל. כחול בהיר יותר כמו כחול נייבי, משדר רוגע ושלווה, נאמנות, אמינות, אינטליגנציה גבוהה, חמימות וממלכתיות. כמו כן הוא מצביע על נטייה לסדר וארגון, שמרנות ודבקות במטרה.

• שחור - שחור הוא צבע הלילה ומשדר כוחניות, אלגנטיות, עוצמה, קשיחות, רצינות וכבוד. באם ביבי רוצה להמחיש את גודל המעמד ולהעביר מסר מלא נחישות שלא ניתן להיוותר אדישים בפניו, הרי ששחור יהיה בחירה מוצלחת. כמו כן שחור הולם גזרת גוף רחבה שכן הוא מחמיא למלאים ומרזה.

• חום - החום הוא צבע פחות פורמאלי ובחירה פחות טבעית ושגרתית למעמד שכזה, אם כי בהחלט אפשרית. החום מעביר מסר בלתי מילולי של אמינות, יציבות, רצינות וחום אנושי.

• אפור - האפור לגווניו הוא צבע המשויך לפשרנות, יעילות, חכמה וזהירות. האפור, ובעיקר האפור הכהה, הוא צבע פופולארי מאוד בקרב אנשי עסקים, אך בנאום בקונגרס הוא עלול לייצר מראה כללי כבוי ולא להותיר חותם משמעותי או לייצר ערך מוסף.

• כך תאריך את הצללית – לבוש בצבעוניות אחידה יוצר צללית ארוכה וצרה יותר. כך גם לבוש בסגנון טון על טון (שני גוונים של אפור, שני גוונים של כחול).

• אורך המכנס - אורך מכפלת המכנסיים צריך להיות ס"מ אחד מהרצפה.



צבע החולצה
• הלבן הוא צבע שנקשר לתכונות חיוביות רבות כמו יושר, מוסריות, כנות, נאמנות, טוהר ואינטליגנציה גבוהה. חולצה לבנה עם חליפה כהה יוצרת מראה כוחני. לעומת זאת, חולצה לבנה המשודכת למקטורן בהיר, יותרת טוטאל לוק ידידותי ונגיש יותר.

• חולצה בצבע תכלת יוצרת תחושה של זרימה, נעימות, ופרקטיות, ויכולה להשתלב היטב עם ז'קט אפור ליצירת מראה מוקפד ונעים. עם זאת, בהקשר של הנאום בקונגרס, המראה הזה הוא לא מספיק דרמתי ולכן לא יתרום לחיזוק מסרים תקיפים.

להשלמת המראה- בחירת העניבה:

• העניבה אורכה עד לקו המכנסיים ורוחבה כרוחב דש הז'קט. על צבע ודוגמת העניבה להיות מותאמים לחולצה ובאופן כללי סולידיים ולא מושכים תשומת לב מרובה מידי.
•עניבה סגולה: סגול כהה משדר מסתורין, יצירתיות ובטחון עצמי גבוה. סגול בהיר יותר משדר אופטימיות וחוש אסתטי מפותח.

• עניבה בורדו: צבע הבורדו (אדום יין כהה) מרמז על רצון עז. הוא צבע עז ודומיננטי שקשה להתעלם ממנו.

• עניבה ירוקה: פחות מקובלת במעמדים פורמאליים כמו נאום בקונגרס. הצבע הירוק משדר אכפתיות ומרמז על יציבות ועקביות.

• עניבה אדומה: משדרת מוחצנות, אנרגיה, אגרסיביות, עוצמה ודינאמיות.

• עניבה כחולה: משדרת רצינות והוגנות, אך אינה מושכת את העין ואת תשומת הלב.



הבחירה של הסטייליסט:
חליפה בגוון אחיד (ולא טון על טון), כחולה בגוון עמוק וכהה ביותר, עם חולצה לבנה מבהיקה ועניבה רחבה בצבע בורדו יין, נטולת דוגמה אך בטקסטורה מובלטת.

הנימוקים לבחירה:
צבע אחיד מתבקש בשל פורמאליות המעמד, והוא משדר אלגנטיות ומכובדות. כמו כן צבע אחיד יחמיא לגזרתו של מר נתניהו, שכן הוא מייצר צללית ארוכה יותר ומרזה. הכחול "מתכתב" עם צבעי הכחול-לבן הישראלי, ולכן ייתפס כממלכתי בהקשר של הקהל הישראלי הצופה בנאום. כמו כן, הכחול הכהה מעניק תחושה של סמכותיות ודומיננטיות. מצד שני, הוא אינו נתפס כמאיים או לוחמני כמו השחור, ולכן לא מייצר אנטגוניזם כלפיו. החולצה הלבנה משלימה מראה מכובד, מאירה את הפנים, ומצביעה על יושר ומוסריות, שנחוצים לנתניהו בבואו לשכנע את חברי הקונגרס בטוהר מניעיו. ולבסוף, על מנת להעביר את התחושה כי הדברים נאמרים "מדם ליבו", שימוש בעניבה בצבע יין בורדו בהחלט יעשה את העבודה. זהו צבע מלא אמירה, שלא ניתן להתעלם ממנו.





סטייליסט הבית של "סירמוניי": ת.ז.
DAVID POLACCO שלומד אט אט את רזי השפה העברית, הגיע לישראל מרומא, אחת מבירות האופנה העולמיות המשפיעות ביותר. פולאקו צבר קילומטראז' של שנים בעיצוב אופנה, וינק את התשוקה לתחום ברשת אופנה איטלקית שבבעלות המשפחה מזה כמה דורות. כבוגר לימודי סטיילינג, מתמחה "סטייליסט הבית" של "סירמוני" בהתאמת ביגוד מושלמת מתוך הקולקציה לכל לקוח, ככפפה ליד.



DAVID POLACCO אופנה קוד לבוש נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד