ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מרזל: "השמחה לא שלמה, כי זועבי בפנים"

פעיל הימין ומס' 4 ברשימתו של ישי שפסילתו נדחתה על ידי בג"צ לפני שעה קלה, כינס מסיבת עיתונאים יחד עם יו"ר מפלגתו, והחל מחמם מנועים לקראת הכנסת הבאה • לאחר דברי ברכה, הוא תקף - "השמחה לא שלמה, ועצם ההשוואה למחבלת זועבי שרוצה להרוס את צה"ל, את המדינה והתורה, פוגעת" • מרזל היה ברור: "אמחוק לזועבי את החיוך"

מרזל, פלאש90
מרזל, פלאש90

לאור החלטת בית המשפט העליון שאישרה את התמודדות מרזל וזועבי לכנסת ה-20, הערב (ה') קיימה מפלגת "יחד" מסיבת עיתונאים במטה המרכזי של המפלגה בירושלים.

ברוך מרזל אמר כי: "השמחה שלנו לא מושלמת כאשר יחד איתי ובהשוואה אלי מאפשרים למחבלת חנין זועבי להיכנס לכנסת, עצם ההשוואה היא פוגעת בין יהודים שאוהבים את ארץ ישראל, אוהבים את תורת ישראל, אוהבים מדינת ישראל ואת צה"ל לבין אחת שמנסה להרוס את המדינה להילחם נגד ארצם של היהודים ולכן השמחה שלנו לא שלמה.

"אנחנו ניכנס לכנסת כדי שבכנסת הזו נוכל למחוק לזועבי ולכל חבריה את החיוך לא יתכן שבתוך הכנסת נמצאים אנשים שרוצים להרוס את המדינה".




יו"ר מפלגת יחד חבר הכנסת אלי ישי אמר כי "אני מברך על החלטת בימ"ש עליון שהייתה צפויה, חלק מחברי הכנסת הערבים עושים הכל כנגד מדינת ישראל כמדינה יהודית וצריך משקל נגד טוב שברוך מרזל יכנס לכנסת".

עוד הוסיף ישי - "וודאי שנהיה הפתעת הבחירות השאלה רק כמה מנדטים נקבל בעזרת השם, עכשיו נוכל להתפנות באמת לדברים שחשובים לנו שלא התעסקנו איתם כי כל הזמן היה שאלה כן פוסלים לא פוסלים, עכשיו נתמקד בעשייה למען עם ישראל, בעזרה לזוגות צעירים, קשישים, נכים והדברים האלה חשובים זה מה שעשינו עשרות שנים ונעשה בקדנציה הקרובה בעזרת השם.
מרזל זועבי בגץ כנסת אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד