כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

"יש עתיד ערכו באופן מגמתי את מה שאמרתי"

דוד זולדן, בוגר המחזור הראשון של הנח"ל החרדי, שהצטלם לקמפיין הבחירות של 'יש עתיד', מאשים את המפלגה בעריכה מגמתית של דבריו • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא אומר: "השמיטו את חיצי הביקורת כנגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד" • "אחרי העריכה שעשו יש עתיד זה נראה שאני בעד גיוס כל החרדים וזה ממש לא נכון"

"יש עתיד ערכו באופן מגמתי את מה שאמרתי"

דוד זולדן, בוגר המחזור הראשון של הנח"ל החרדי, מסביר בראיון לבחדרי חרדים את דבר השתתפותו בסרטון הבחירות של מפלגת יש עתיד.

"יש עתיד פנו אלי, כל במה שנותנים לי אני משתמש בה להגיד את האמת שלי. סיכמו איתי שזה עבור תשדיר בחירות, אך העריכה של הדברים שאמרתי היא בצורה מגמתית מאוד, השמיטו את כל הדברים שלי שלא היה נעים להם שיפורסם, וכן את חיצי הביקורת כנגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד על התעקשותו להכניס את הסעיף הפלילי לחוק הגיוס והם הופכים את הציבור החרדי לעבריינים, אחרי העריכה שעשו יש עתיד זה נראה שאני בעד גיוס כל החרדים וזה ממש לא נכון".

10973182_895306807194338_1376559535_n


בסרטון שפרסמו יש עתיד, נשמע זולדן אומר: "בתקופה שאני למדתי בישיבה צה"ל היה בלבנון, ולא היה יום שלא היינו שומעים על חייל שנפל, בתוך תוכי ידעתי שאני עושה שקר בנפשי אם אני לא קם ומתגייס, רציתי להתגייס ליחידה מובחרת מבחינתי, הכי מובחרת שיכולה להיות, וזה לא היה צעד מקובל. אני הייתי היחידי בכל הישיבה שהתגייסתי. משהו בא מתוך שכנוע פנימי עמוק, יהיה המחיר אשר יהיה אני אעשה את זה. אני זוכר שבמהלך השירות הצבאי הוקפצנו לאירוע ובסוף האירוע הזה ספרנו הרוג, פתאום שאתה רואה את זה מוחשי מול העיניים, אתה מבין את חוויית השכול שהחברה הישראלית עוברת, פשוט לא ייתכן שבתוך עם ישראל תהיה אפליה בין דם לדם, המחיר שאני שילמתי הוא מחיר פשוט לעומת מחיר אחר שבחורים אחרים שילמו".

מיש עתיד נמסר בתגובה: "מפלגת 'יש עתיד' מעריכה ומכבדת את דוד זולדן המייצג בקול רם וברור עמדות לפיהן על החברה החרדית לעבור שינוי, להיפתח ללימודי ליב"ה, לקחת חלק בשוויון בנטל ולפעול לקירוב לבבות ולאיחוי השסעים בחברה הישראלית.

"דוד זולדן נתן את הסכמתו וחתימתו לאחר שעודכן מראש כי הוא משתתף בצילומים לקמפיין מפלגת 'יש עתיד' ואף צפה בו. לקחנו בחשבון שעם עליית הסרטון לרשת, יופעלו על זולדן לחצים כבדים ויתכן שגם תצא קריאה לחרמות על ידי גורמים קיצונים בקהילה החרדית. מפלגת 'יש עתיד' נלחמת על המדינה ותמשיך להילחם למען השוויון בנטל ושילובם של החרדים בחברה הישראלית."
זולדן שיש עתיד צבא חרדים סרטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד