ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

יורדים לשטח: ליצמן בת"א, גפני באור יהודה

נציגי יהדות התורה ממשיכים לחרוש את הארץ: אמש חנכו ליצמן וסורוצקין את מטה הבחירות המקומי בתל אביב

צלם: קובי הר צבי
צלם: קובי הר צבי

במעמד ח"כ יעקב ליצמן והרב אליעזר סורוצקין, וכן נציג אגו"י בעיריית תל אביב נפתלי לוברט, נפתח אמש (ה) מטה הבחירות המרכזי של יהדות התורה בבית אגודת ישראל בתל אביב.

בכנס הפתיחה השתתפו רכזי ופעילי 'לב לאחים' שהתכנסו כאיש אחד בלב אחד עם פעילי יהדות התורה, שהחלו כבר בפעילות נמרצת ברחבי העיר תל אביב. שבעה תתי מטות נפתחו בנוסף ברחבי השכונות בתל אביב במטרה להביא להגברת אחוזי ההצבעה ליהדות התורה בתל אביב.

פתח בדברים נפתלי לוברט, נציג אגו"י בעיריית תל אביב שדיבר על הכוח התורני המלוכד בתל אביב למען המטרה. הנציגות החרדית בעיר פועלת ודואגת במהלך ימי השנה לכלל בתי הספר ומוסדות החינוך החרדיים, ומכוח פעילות זו אפשר למנף ולבקש להכפיל כוחנו, כגון בפנייה להורים באמצעות הצגת והסברת העשייה שלנו. אין ספק שהכפלת כמות הקולות ליהדות התורה בתל אביב בבחירות הנוכחיות תתן כוח לנציגות המקומית מול ראש העיר שיראה שיש לנו יותר קולות וכך הכוח שלנו יגבר.

אחריו נשא דברים ח"כ יעקב ליצמן שהרחיב בדבריו על מסע הרדיפות חלקם הגלויים ורובם שנעשו בצורה נסתרת כדי לפגוע בכל דרך בציבור החרדי. הרב ליצמן שיבח את הפעילות המשותפת של כלל הקהילות בעיר, ואמר כי בתל אביב זהו מקום המבחן לכך שיהדות התורה יכולה לגדול מחוץ למאגר המצביעים הסקטוריאלי, ולהוכיח כי יהדות התורה היא בית לכולם ודואגת לכולם כפי שהוכחנו בכל תפקיד שרק החזקנו בו.

הרב אליעזר סורוצקין, סקר את ההתפתחות של עולם התשובה בתל אביב כאשר "מאות ילדים ממשפחות חילוניות מגיעים ללמוד ולהתחנך במוסדות חינוך חרדיים. אם הפעילים שנמצאים כאן הצליחו לשכנע את ההורים להכניס את אותם ילדים למוסדות חרדיים, משימת שכנוע ההורים להצביע עבור יהדות התורה לא אמורה להיות כל כך קשה". אמר הרב סורוצקין.

והוסיף כי "המחייב הגדול לעיר כמו תל אביב הוא שמעבר לקולות מצביעים נוספים ליהדות התורה, יש בזה ערך מוסף של אמירה לחיזוק תנועת התשובה ולקידוש השם". סיים את דבריו וביקש מכלל הפעילים להיחלץ חושים ולהביא להגברת קידוש ד' מהפעילות לטובת המערכה.

במקביל, עשרות הורים חילוניים שילידיהם לומדים בגני הילדים של רשת הגנים – אגו"י באור יהודה, התאספו אמש לערב הורים במבנה הגן שברחוב ז'בוטינסקי בעיר. במהלך הערב נשא דברים בפני עשרות ההורים ח"כ הרב משה גפני.

בדבריו הרחיב הרב גפני אודות ההשקעה הגשמית והרוחנית של הנהלת הרשת כאשר מנהל הגנים באור יהודה הרב יצחק גוטליב עושה עבודה נפלאה מושקעת ופעילות עניפה ורצינית בכדי להחזיק מערכת חינוך טובה ומצוינת, המחדירה ערכים ומחנכים את הילדים בדרך הטובה ביותר, כעת שיש הזדמנות בבחירות הקרובות להחזיר במקצת הכרת הטוב ליהדות התורה הפועלת לסייע בכל דרך עבור רשת הגנים של אגו"י, ובזה שיתנו לנו עוד כוח יביא לנו אפשרות לסייע להמשך הפעילות של רשת הגנים.





דגל פעילות סורוצקין מנדטים יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד