י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: "משנכנס אדר - ר"ת רבי אריה דרעי"

משנכנס אדר: בתאריך זהה, לפני 16 שנה, נשא הגר"מ מאזוז דברים בכנס בחירות של ש"ס במעמד הגר"ע יוסף • "משנכנס 'אדר' ראשי תיבות רבי אריה דרעי – מרבים בשמחה" • "ברוך ה' יש לנו את הרב שיחיה ויאריך ימים שחולל את המהפכה הגדולה בדורנו שאף אחד לא חשב על כך!" • צפו בוידאו המרתק

הרב מאזוז
הרב מאזוז

מרבים בשמחה: 'בחדרי חרדים' מפרסם לראשונה וידאו מסקרן, מכנס בחירות של תנועת ש"ס של שנת 1999 בהן זכתה המפלגה ל-17 מנדטים, בו השתתפו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הגר"מ מאזוז ויו"ר ש"ס אריה דרעי. הכנס התקיים בראש חודש אדר, וכשכובד ראש ישיבת 'כסא רחמים' לנאום, הוא שיבח את יו"ר ש"ס דאז, הרב אריה דרעי, וחרז כהרגלו בראשי תיבות
:
"ומרן הרב עובדיה פעם רמז, משנכנס אדר – רבי איה דרעי בראשי תיבות – מרבים בשמחה". לקול תשואות הקהל, הוסיף הגר"מ מאזוז וציין את יום הולדתו הארבעים של אריה דרעי שחל באותו יום ואמר, "והשנה יש לנו משהו נוסף, משנכנס אדר, מ'שנכנס. מגיל 40 ועד 120, משנכנס אדר מרבים בשמחה, ונסו יגון ואנחה".



אחר כך התייחס הגר"מ מאזוז לפועלה הגדול של תנועת ש"ס השקימה לתחיה את עולם התורה הספרדי ואמר: "ברוך ה' יש לנו את הרב שיחיה ויאריך ימים שחולל את המהפכה הגדולה בדורנו שאף אחד לא חשב על כך!". הקהל הריע ממושכות.

בנוסף, הגר"מ מאזוז חזה כמעט מדויק את מספר המנדטים שתקבל ש"ס באותן בחירות. התחזית היתה מבוססת תרגיל פשוט: הוא הוכיח שבכל בחירות המפלגה כפלה את מספר המנדטים שקיבלה בבחירות הקודמות – פחות שנים. כך הגיע לתוצאה של 18 מנדטים, סכום כמעט מדויק לתוצאות האמת.
מנדטים מאזוז דרעי הגרע יוסף וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד