י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מני נפתלי קיבל חסינות ויחקר היום בלהב 433

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה יעיד הערב ויקבל חסינות בתמורה לראיות למעשים פליליים לכאורה במעון ראש הממשלה

מני נפלתי, פלאש90
מני נפלתי, פלאש90

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, ימסור היום (ה') עדות במשרדי להב 433. לפני שבועיים ביקש נפתלי מחוקרי המשטרה חסינות בתמורה לראיות למעשים פליליים לכאורה במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו, והיום הוא קיבל את החסינות הזו.

במענה לפניות כתבים בעניין, הגיבו במשרד המשפטים כי "במסגרת בדיקת החומר שהועבר ממשרד מבקר המדינה בעניין מעונות ראש הממשלה, המתבצעת בפרקליטות המדינה, ובהמשך לפנייתו של מר מני נפתלי למשטרה, במסגרתה ביקש להגיש תלונה בנושא, התבקש ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה להשלים את גביית עדותו של מר נפתלי וזה העביר את הטיפול בנושא למפקד יחידת להב 433. כך הוחלט היום בתום התייעצות אצל היועץ המשפטי לממשלה, כהמלצת פרקליט המדינה.

"לאחר קבלת חומרים אלו ובחינתם יחד עם חומרים נוספים שבידינו, תתקבל החלטה לגבי המשך הטיפול בחומר הנבדק. כפי שמסרנו בהודעתנו שלשום (17.2.15): מכלול החומרים הנוגעים לדו"ח מבקר המדינה שפורסם, כמו גם חומרים נוספים אשר הועברו אל משרדנו ביום 2.2.15 ממשרד המבקר ושלא נכללו בדוח הביקורת, וכן חומרים נוספים הנוגעים לעניין, נבחנים כעת כמקובל בידי הדרגים המקצועיים בפרקליטות המדינה, על כל היבטיהם. לאחר בחינת החומרים הם יועברו להחלטת היועץ המשפטי לממשלה".
מני נפתלי נתניהו בית ראש הממשלה פלילי חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד