י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כחלון מסביר - זו הסיבה שלא חברתי ליאיר לפיד

מועמדי המרכז ממשיכים להטיח בוץ זה בזה • משה כחלון: "לפיד, נתניהו, הרצוג - הם כולם חלק מהבעיה; אנחנו הפתרון"

כחלון מסביר - זו הסיבה שלא חברתי ליאיר לפיד
פלאש90

משה כחלון, יו"ר מפלגת "כולנו", ממשיך לתקוף את "יש עתיד" וטוען היום (ו') כי לא הסכים להצעתו של יאיר לפיד לאיחוד מפלגות כיוון שלטענתו "יש עתיד" היא חלק מהבעיה.

"הסיבה שלא הסכמתי להתאחד עם נתניהו או עם לפיד היא שהם חלק מהבעיה ואנחנו הפתרון לבעיה", אמר כחלון באירוע 'שישי פוליטי' עם רינה מצליח בהרצליה. "נתניהו ובוז'י לוקחים אותנו באומנות לנושאים המדיניים כי אין להם תשובות לציבור בנושאים הכלכליים-חברתיים ולכן הם פשוט בורחים. פתאום היום הם (בוז'י ונתניהו) מדברים על איראן ועל דאע"ש, אבל לבחירות האלו הגענו בגלל הנושאים הכלכליים ולא בגלל איראן או דאע"ש".

כחלון אמר שמחירי הדירות והמצב הכלכלי הם ליבת הבחירות הפעם: "הגענו לבחירות האלה בגלל הדיור. בגלל שלפיד ונתניהו לא הצליחו להגיע להסכמות ולמצוא פתרונות. שוק הבנקים בישראל הוא מהריכוזיים בעולם כאשר שלושה בנקים שולטים על 75% מהשוק. ביבי לא יודע את זה? בוז'י מהרצוג-פוקס-נאמן לא יודע את זה? בנט עם האקזיט של העשרות מיליונים לא יודע את זה? לפיד שהיה שר אוצר לא יודע את זה?

"הם יודעים. הם פשוט מפחדים מהם. הם חוששים להתעמת איתם. למה 60 שנה לא קם פה בנק? כי מנהיג אחרי מנהיג פחדו להתעמת איתם. הגענו למצב שבו אנשים בישראל מפחדים להיות חולים. בגלל שהממשלות האחרונות הורידו והורידו את ההוצאה הציבורית. לכל אזרח היום יש ביטוח משלים, לפני 20 שנה זה לא היה ככה".
כחלון בעיה פיתרון בנקים ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד