ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

נתניהו במד"א: "עבודה מקצועית ומצוינת" • צפו

ראש הממשלה הגיע לביקור מיוחד בתחנת מד״א בירושלים וצפה בפעילות הארגון בתנאי מזג אוויר קשים • סיקור ותיעוד

נתניהו במד"א: "עבודה מקצועית ומצוינת" • צפו

בצהרי יום שישי, בזמן שבמד"א פועלים בכוננות שלג, הגיע לביקור בתחנה מד"א בירושלים ראש הממשלה בנימין נתניהו שעמד מקרוב על פעילותו של ארגון מד"א במזג האוויר הקשה ובשלג.

במהלך ביקורו במקום, פגש ראש הממשלה את עובדי ומתנדבי תחנת מד"א ירושלים, סייר במוקד המרחבי של מד"א בירושלים, ושמע סקירה נרחבת על היערכות מד"א. הפעילות מליל שישי שכללה גם לידה של תינוקת באחד מאמבולנסי מד"א בדרך לבית החולים ועל הפעילות הצפויה במהלך סוף השבוע הסוער.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, ליווה את ראש הממשלה לאורח הביקור וסקר בפניו לעומק את הערכות מד"א לימי הסופה ואת הלקחים שהופקו מסופת השלגים לפני כשנה. בהמשך הציג בפני ראש הממשלה את שלל הטכנולוגיות המיוחדות של הארגון לפיקוד ושליטה על האירועים ברחבי הארץ ועל הציוד המתקדם לטיפול בנפגעים בתנאי מזג אוויר קשים .

"ראש הממשלה, אני מעריך ומודה לך מאוד על הזמן שהקדשת לביקור,ואני מקווה שנמשיך לעבוד יחדיו גם בישיבות פיקוד עורף בהן אתה מסייע למגן דוד אדום בפעילותו ומחזק את מערכי החירום", סיכם מנכ״ל מד״א .

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו: "אני מתרשם מאוד מהעבודה שעשו כאן אלפי מתנדביו ועובדיו של ארגון מגן דוד אדום. הייתה פה הצלת חיים מסודרת והייתי אומר אפילו התחלת חיים. אני מבין שאמבולנס לקח יולדת לבית החולים ובדרך נולד תינוק חדש, תינוק שלג במדינת ישראל. אני שמח על כך שלא איבדנו אף אחד ושהוספנו תינוקות בישראל. וכמובן שאני רוצה לשבח את ארגון מגן דוד אדום על העבודה המקצועית והמצוינית שבעזרתה ישראל מתמודדת עם סופות השלגים הללו בצורה הטובה ביותר כמעט מכל מדינה אחרת בעולם. הרבה מזה בזכות העבודה הנהדרת שלכם. צריך לזכור שחשוב להמשיך ולהישמע להוראות זרועות הביטחון עד שהקרה תעבור ואני בטוח שאם נמשיך לעשות זאת נמנע מפגיעות"





















מדא נתניהו ביקור ראש הממשלה שלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד