י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המרכז האקדמי לב בשיתוף פעולה עם חברת סאנדיסק

"לאחר ניסיון של קרוב לשנה עם שתי בוגרות קמפוס לוסטיג שנקלטו אצלנו, הן הוכיחו את עצמן בהשתלבותן ובתרומתן החשובה לחברה"

המרכז האקדמי לב בשיתוף פעולה עם חברת סאנדיסק

מנהלים בכירים ב"מרכז האקדמי לב" הגיעו לסיור בחברת ההי-טק "סאנדיסק" ולחברות הי-טק נוספות, כדי להעמיק את שיתוף הפעולה, ולעמוד מקרוב על השתלבותן של בוגרות קמפוס לוסטיג בתעשיית ההי-טק. בסיור השתתפו סגן נשיא מרכז אקדמי לב עו"ד סטיוארט הרשקוביץ, האחראי גם על קשרי אקדמיה-תעשיה, הרב ד"ר צבי אילני ראש קמפוס לוסטיג, ד"ר אריה טייטלבוים ראש החוג למחשבים, ד"ר אריאל שטולמן האחראי על פרויקטי הגמר בהנדסת תוכנה וגב' יעל גנדמן ראש מח' ההשמה.

"לאחר ניסיון של קרוב לשנה עם שתי בוגרות קמפוס לוסטיג שנקלטו אצלנו, הן הוכיחו את עצמן בהשתלבותן ובתרומתן החשובה לחברה", אמר שחר בר-אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל. "למרות שבאחרונה החברה אינה קולטת בוגרי אקדמיה ללא ניסיון מעשי, מנהלות מחלקת ההשמה של סאנדיסק בהחלט ישמחו לקלוט בוגרות לוסטיג מצטיינות, לאחר סיום פרויקט גמר בתעשיית ההייטק". בעבר, בראיון לעיתון דה מרקר, ציין בר אור כי גילה שמצטיינות לוסטיג הן פעמים רבות טובות יותר מבוגרי הטכניון ואוניברסיטת ת"א.

בחברה הציגו גם את היערכות החברה למתן תנאי סביבת עבודה נוחים ומתאימים לנשים החרדיות. סוכם עם החברה להעמיק את שיתוף הפעולה בהכנת פרויקטי פיתוח לסטודנטיות, על תיאום מפגש טכני לתאום ציפיות החברה מההכשרה האקדמית, ועל פעילות החברה לעידוד נשים חרדיות להשתלבות בהייטק על ידי קיום מפגשי היכרות לתלמידות קמפוס לוסטיג באתר החברה.

לדברי הרב ד"ר צבי אילני, מדובר בשיתוף פעולה יוצא דופן, אשר מאפשר לנשים חרדיות להשקיע ולהשיג משרות במקומות המבוקשים ביותר במשק. "בוגרות לוסטיג זוכות להכרה והערכה בחברות הנחשבות ביותר, ואני שמח שאנו מאפשרים לנשים רבות לנצל את כישרונותיהן ולפרנס את משפחתן בכבוד".
חרדים לוסטיג סאנדיסק שיתוף פעולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד