כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

האם ברקת מצטרף לנתניהו? • הנייעס היומי

ראש הממשלה, וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ימסרו הצהרה משותפת • בוז'י מנצח בתיכונים • הנייעס היומי

האם ברקת מצטרף לנתניהו? • הנייעס היומי
פלאש 90

הליכוד/ברקת

השידוך יוצא לדרך? מחר יכנסו מסיבת עיתונאים ראש הממשלה, בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, וימסרו הצהרה לתקשורת בנושא פיגוע הדקירה בעיר.
האירוע יתקיים בקומת הגג במלון ממילא. לפי הערכות ברקת צפוי להודיע על תמיכה בנתניהו ובליכוד. האם זה תחילתו של שיתוף פעולה לקראת הקמת הממשלה על ידי נתניהו ונתינת תיק ירושלים לברקת?


המחנה הציוני

מפלגת המחנה הציוני גרפה במהלך החודשיים האחרונים ניצחונות במדגמים הנערכים בבתי ספר תיכון ברחבי הארץ. מתוך 63 בתי ספר בהן נערכה הצבעה ניצחה מפלגת המחנה הציוני ב-41% בבתי הספר לעומת 11% ניצחונות בלבד לליכוד.
במחנה הציוני אמרו: "תלמידי התיכון זיהו שכל מי שרוצה להחליף את שלטון הייאוש של נתניהו בתקווה צריך להצביע למחנה הציוני. ב-17 במרץ הציבור הישראלי ישלים את המהפך שהתחיל בקרב הצעירים".


הבית היהודי

לא רק נפתלי בנט בקמפיין הבית היהודי. היום פורסם סרטון שבבית היהודי אומרים בציניות שנועד להוות הכנה לקראת פרסום דו"ח מבקר המדינה בעניין חלקו של ראש הממשלה במשבר הדיור.
בסרטון הויראלי לוקח חלק שר הבינוי אורי אריאל המציג בסגנון פולישוק את הישגיו בשנה החולפת בשיווק עשרות אלפי יחידות דיור.
המסר המרכזי הוא: אריאל לא מתנצל על בניית עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. כשיש מלחמה על קולות החרדלים בנט מגייס גם את אריאל לקמפיין.
שס נייעס פוליטיקה בחירות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד