ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

העיקר שיהיה לכם פורים מתוק עם כרמית

אצל רבים, פורים הוא ראש השנה לשוקולד. את השוקולדים של כרמית, אין ילד שלא ישמח לקבל במשלוח מנות ארוז, או במשלוח מנות מקורי שאתם אורזים לבד • אינפורמטיבי

  • ד' אדר התשע"ה
העיקר שיהיה לכם פורים מתוק עם כרמית

החורף עבר במהירות שיא. בקושי הספקתי לנוח מהאירוח והבלגן של החגים, חודש אדר כבר פה. החיפושים אחר תחפושת מקורית אצל משפחה אחת ונבירה בספר מתכונים כדי לאתר מתכון מעולה לסעודת הפורים אצל משפחה אחרת. נכון שבתוך כל המהומה, אין מי שמפסיד את המצווה החביבה של פורים – מצוות משלוח מנות, אבל השנה תעשי לעצמך חיים קלים.

באמצע הבישולים לשבת, כשאני מכניסה את העוף לתנור וחושבת על הבישולים לסעודת פורים, מצאתי את עצמי מתכננת לפרטי פרטים את משלוחי המנות של הילדים, הבוגרים וכמובן גם למשפחה הקרובה, המורים והשכנות.

השנה החלטתי עם עצמי: את משלוחי המנות של הילדים אקנה במארזים מוכנים. זהו, השנה אחסוך לעצמי את הזמן היקר הזה ואת העלות של כל המוצרים בנפרד. בעלי הסכים, אבל בתנאי שלא נקנה את המארזים היקרים והמנופחים. האמת שהוא צודק, מה שמרגיז הוא לא כמות הממתקים או המחיר, אלא האריזה הגדולה והמטעה שגורמת להם חשוב שהכול מלא כל טוב.

אז אם אתם כמוני, מאלה שמעדיפים לקנות משלוח מנות מוכן ולהתעסק בשאר הדברים החשובים של פורים, או שאתם אוהבים להפתיע עם משלוח מנות מושקע ומתוק – לחברת כרמית, חברת הממתקים המובילה במגזר החרדי יש את הפתרון המושלם עבורכם.

את המארזים של כרמית, מצאתי בכמה צורות: תיבה, אוזן המן וליצן. המארזים כולם בהכשר בד"צ העדה החרדית ירושלים, ובאמת מלאים כל טוב. סוכריות, מרשמלו, וופלים ובחלק מהמארזים יש גם הפתעות. אצלנו בבית, משלוחי המנות של הילדים כבר מוכנים. הייתי מופתעת כמה שזה קל, מהיר וזול.

רק כשאני מגיעה למשלוחי המנות שלי ושל הילדים הבוגרים, אני מאפשרת לגיוון והיצירתיות לפרוץ. כי גם אני אוהבת להכין משלוחי מנות מושקעים ומעניינים. גם כאן, אני פוגשת שוב את המבחר המתוק של כרמית. עם הסדרות החדשות שוקולד 'מיקסים' והוופלים המיוחדים 'וופלני', משלוח המנות שלי צבעוני יותר, מתוק יותר. משלוח מנות כזה שאף אחד לא ירצה להעביר הלאה.

עכשיו נשאר לי רק להרכיב את משלוחי המנות. אני מחכה לראות את משלוחי המנות מסודרים על השולחן הגדול שבסלון, רגע לפני שכל אחד לוקח את הסלסילות שלו והשולחן הופך להיות שולח חג. ואולי השנה יהיה לי זמן להסתובב אצל השכנים, לאחל חג שמח ולהתפעל מהתחפושות ומשלוחי המנות.

הכנות קלות.







כרמית שוקולד פורים משלוח מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד