כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

רשמית: ברקת הודיע על תמיכה בנתניהו

ראש העיר קיים מסיבת עיתונאים משותפת עם ראש הממשלה במלון ממילא בעקבות פיגוע הדקירה אתמול, והצהיר: "אני תומך בך, ורוצה לראות אותך ממשיך למלא את תפקידך כראש הממשלה לשנים רבות" • נתניהו: "בקדנציה הקרובה אשמור על תיק ירושלים במשרד ראש הממשלה, תחת הנהגתי, ובעבודה של שיתוף פעולה הדוק יחד איתך"

נתניהו וברקת במסיבת העיתונאים. צילום: פלאש 90
נתניהו וברקת במסיבת העיתונאים. צילום: פלאש 90

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (ב) בירושלים בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ירושלים ניר ברקת במלון ממילא בעקבות הפיגוע אמש בעיר, הודיע ברקת על תמיכה בנתניהו לראשות הממשלה. נתניהו הודיע כי ישמור את תיק ירושלים במשרד ראש הממשלה תחת הנהגתו, עם שיתוף פעולה הדוק עם ברקת - כדי להמשיך את הפיתוח של ירושלים.

ברקת אמר בדבריו: "אני רוצה להודות לך אדוני רה"מ על התמיכה בירושלים והסיוע לאורך כל ימות השנה. אין ספק, הטרור היא לא בעיה של ירושלים, היא בעיה עולמית, יש לנקוט מול הטרור ביד קשה שכן הוא מכה בפריז, בניו יורק, בת"א, בירושלים ובכל מקום אחר.

"לשמחתי הרבה, לאחרונה יש מגמת ירידה משמעותית בהיקפי הפרות הסדר בירושלים, הרבה הודות לפעילות המשולבת בה אנחנו פועלים בהנחייתך רה"מ. אני מדבר על פעילות נרחבת של הגדלה מאסיבית של כוחות השיטור, פריסה בתוך השכונות, החמרה ניכרת בענישה, וגם "שק של גזרים" משמעותי לרוב התושבים במזרח העיר, המחפשים את שיתוף הפעולה. אני רוצה לציין שבירושלים יש לא מעט נושאי נשק וקצינים ולוחמים, הפעם זה היה אנחנו, בפעמים אחרות זה היה אחרים, מי יודע אם חלילה נצטרך בעתיד – תחושת הביטחון של תושבי העיר שנושאי הנשק והאנשים המתורגלים יודעים להגיע ולסיים את האירוע ולהרוג את המחבלים, היא דבר נכון שמשתלב היטב במערכה הרחבה שאנחנו מובילים יחד.


צילום: לע"מ

"רה"מ, הובלתך ואישיותך, הכניסה שלך לפרטים בהיערכות המשטרה בירושלים, מאפשרות לנו לעמוד חזקים יותר אל מול הטרור. לאחרונה הייתי בפריז ובניו יורק והבנתי עד כמה ישראל וירושלים מובילות בידע וביכולת להתמודד עם הטרור הבינ"ל. אני מכיר ויודע עד כמה מרכזית השותפות שלך במהפכה במתרחשת בירושלים בימים אלה. הממשלה מרחיבה ההשקעות בעיר, בפיתוח הכלכלי, בתשתיות אמסיביות בכל רחבי העיר, רק תרימו את העיניים ותביטו כמה מנופים יש בקו הרקיע. וגם בפיתוח ההייטק והתרבות והחינוך והספורט וגם ברווחה, לא יכולנו להניע את הגלגלים האלה קדימה, אדוני ראש הממשלה, בלי תמיכה חזקה ומאסיבית שלך כראש ממשלה. הוכחת במעשים, לאורך כל שנות כהונתך, כי אתה נכון להעלות את ירושלים על ראש שמחתך. אני רוצה להודות לך על המחוייבות העמוקה שלך לביטחון ירושלים.

"בשנים הקרובות, בלב המאבק המדיני הבינ"ל, תעמוד בירתנו ירושלים. אני סומך עליך, רה"מ נתניהו, שתדע להוביל את המאבק לשמירת שלמותה, ביטחונה ואחדותה של העיר, באחריות, בנחישות, בעמידה גאה ואיתנה מול הלחצים מהבית ומבחוץ. אני יודע שתבטיח את המשך מגמת התפתחותה המואצת של בירת ישראל, בכל ההיבטים.

"אני תומך בך, ורוצה לראות אותך ממשיך למלא את תפקידך כראש הממשלה לשנים רבות, בשותפות ועשייה למען ירושלים ולמען מדינת ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במסיבת העיתונאים: "הדרך הראשונה היא לשמור על הביטחון האישי. אני מבקש לשבח אותך, ראש העיר ניר ברקת, על אומץ הלב המרשים שגילית אתמול יחד עם המאבטח שלך כשהסתערת על המחבל ובוודאות מנעת אסון גדול יותר. זו גם לא הפעם הראשונה, אני יודע שגם לפני 11 שנים, בדיוק אתמול, פינית פצועים בפיגוע בקו 14 בירושלים. הצלת את אחת הנוסעות בטיפול רפואי אישי. אני חושב שזו דוגמה ומופת למה שאזרחים צריכים לעשות וזה גם המשך לפיתוח מערכת ביטחון מקיפה שאנחנו מביאים כדי להגן על הביטחון האישי של תושבי ירושלים.

"ויש דרך נוספת לשמור על ירושלים, שהיא המשך למה שאנחנו עושים ביחד, כדי להגן על הביטחון האישי בעיר, בשמירה על ירושלים באמצעות פיתוח וחיזוק של העיר. אנחנו עובדים יחד בתוכנית רחבת היקף ורואים את ההתפתחות של העיר בזכות שיתוף הפעולה בינינו. ירושלים חווה תנופה של פיתוח וצמיחה, בהייטק ובספורט ובתחומים נוספים מבחינה כלכלית ותרבותית: הרכבת הקלה, הרחבת כביש בגין דרום, חידוש תשתיות הכבישים, בניית אולם הארנה, הגדלת אצטדיון טדי, אירוח אליפות אירופה לנבחרות צעירות, פתיחת הסינמה סיטי ומתחם התחנה, קריית ממשלה חדשה, פרויקט הכניסה לעיר של מיליון מטר מרובע לתעסוקה ועוד שורה של הישגים.

"בקדנציה הקרובה, אם ארכיב את הממשלה, אשמור על תיק ירושלים במשרד ראש הממשלה, תחת הנהגתי, ובעבודה של שיתוף פעולה הדוק יחד איתך ראש העיר - כדי להמשיך את הפיתוח של ירושלים. זו ההתחייבות שלי לתושבי ירושלים.

"ויש גם פן מדיני: ציפי לבני אמרה לאחרונה שהיא תנהל משא ומתן על ירושלים וקודם גינתה את הבנייה שעשינו בשכונות בירושלים ואמרה כי מדובר בצעד לא אחראי. אני חושב שזה אומר הכל: זה אומר שהבחירה ב-17 במרץ היא בחירה בין הליכוד בראשותי שיהדוף את הלחצים הבאים עלינו בירושלים ותמשיך לפתח את ירושלים, מול ממשלת שמאל שתתקפל בפני הלחצים. אנחנו מאמינים בירושלים מאוחדת, חזקה, מפותחת ומתפתחת. נמשיך לעבוד יחד, ראש העיר ברקת, כדי להגשים את המטרה הזו: לשמור על ירושלים לנצח בידי עם ישראל".
ברקת נתניהו תמיכה ירושלים פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד