כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

פירון: "מפלגת ש"ס מייצרת שסעים ופילוגים״

ח״כ שי פירון בתגובה לדברי חכם שלום כהן: ״התבטאות מבזה אשר פוגעת במה שקדוש לציבור הרחב ומייצרת פילוגים״

פירון. צלם:פלאש90
פירון. צלם:פלאש90

ח״כ שי פירון, אמר היום (ב) בכנס פעילים של 'יש עתיד' כי ״התבטאותו של נשיא מועצת חכמי התורה על ההמנון הלאומי היא התבטאות מבזה אשר פוגעת בציבור הרחב. במקום שמפלגת ש״ס תפעל לחיבור של עם ישראל למולדתו - היא מייצרת שסעים ופילוגים״.

כזכור, אמש נערך כנס בחירות של מפלגת ש"ס בעיר נתיבות בהשתתפות חברי מועצת חכמי התורה ונשיא המועצת חכם שלום כהן, שבמהלך דבריו כינה את שיר התקווה כשיר מטומטם, כפי שפירסם לראשונה יקי אדמקר, הכתב לענייני חרדים של וואלה! חדשות.

בדבריו אמר חכם שלום "ליוויתי את מרן 60 שנה.אין אצלו דבר אחר חוץ מתורה. בהכתרה של רב היינו במקום, היינו יושבים אחד ליד השני, בסוף ההכתרה של יצחק ניסים התחילו לשיר 'כל עוד בלבב' וחשבתי – 'אלה משוגעים', אני לא עמדתי. הרב עמד". חכם שלום הוסיף ואמר ש"שאלתי את הגר"ע יוסף מדוע נעמוד בשירת ההמנון התקווה, והוא אמר: 'אמרתי עלינו לשבח'. איש אמיתי, הוא לא רצה שהשיר המטומטם הזה ישפיע עליו".

מתנועת ש״ס מסרו אמש בתגובה: "איש לא ילמד את חכם שלום כהן שגדל כל ימיו בירושלים שבין החומות מהי ציונות ומהו היחס לארץ ישראל, זכותו וחובתו של חכם שלום כהן לחשוב שהמקורות של תורת ישראל שליוו את עם ישראל אלפי שנים ומדברים על הכמיהה והשיבה לציון עדיפים עשרת מונים על שיר שנוצר רק בעשורים האחרונים. אנו מכבדים כל אדם על הדרך שבה הוא בוחר להתחבר לציון, מה שחשוב זה עצם החיבור של עם ישראל למולדתו ולא הדרך שבה הוא נעשה".
פירון חכם שלום שס המנון התקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד