י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הנשיא למשפחת ביטון: "זעקתה של אדל מהדהדת"

הנשיא ראובן ריבלין ביקר את משפחת ביטון האבלה על רצח בתם אדל הי"ד: "עם ישראל ליווה אותה וראה את המסירות שלכם"

הנשיא למשפחת ביטון: "זעקתה של אדל מהדהדת"

היום (ב'), הגיע נשיא המדינה ראובן רבלין לישוב יקיר שבשומרון כדי לנחם את משפחתה של אדל ביטון ז"ל.

בביקור נכחו גם רב היישוב יקיר הרב אהרון כהן, ראש מועצה שומרון גרשון מסיקה ומ"מ ראש המועצה יוסי דגן.

במסגרת ביקור תנחומים שהתקיים אצל משפחת ביטון ביקיר שבשומרון, אמרה אמא של אדל ז"ל לנשיא המדינה : "אין אחד שלא חשב והתפלל על אדל. אני מקבלת שיחות מכל העולם, מכל הארץ. היא נגעה בכל חלקי העם". עוד הוסיפה אדווה: "האבן הזאת רצחה אותה לפני שנתיים וחשוב להבהיר זאת".

הנשיא אמר: "אנחנו מתיישבים בארץ ישראל לא בגלל שאנו עושים איזה שהוא דבר נגד מישהו. אנחנו אוהבים את מולדתנו וזו זכות. אנחנו מאמינים באמונה שלמה שחזרנו לארצנו מולדתנו. אדל ילדה נפלאה ונכדה ובת נהדרת וזעקתה בכל העולם מהדהדת. כל עם ישראל ליווה אותה וראה את המסירות שלכם".


צילום: שמואל אדלמן

בביקור נכחו גם רב היישוב יקיר הרב אהרון כהן, מזכיר היישוב יקיר אשר אילוביץ,וכן ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה ומ"מ ראש המועצה יוסי דגן אשר מלווים את המשפחה מאז האסון.
גרשון מסיקה פנה להורים ואמר:
"אנו מודעים לכך שתחושת האובדן והכאב הינה מוחלטת, אך חשוב לנו להבהיר לכם- אתם לא לבד. כל עם ישראל מחבק אתכם ברגעים אלו. אמנם אדל היתה הילדה הקטנה שלכם, אך היא הפכה בשנתיים האחרונות לבת של כולנו, לסמל של גבורה ואומץ ללא קץ. רפי ואדווה, אנחנו עקבנו וליווינו אתכם בשנים האלו וראינו משפחה נחושה ואצילית שלא נותנת לקשיים ולניסיונות לעצור אותה.
עוד הוסיף מסיקה: "זה המסר החשוב ביותר לאויבים שלנו: אתם לא תעצרו אותנו. אנחנו נמשיך לחיות כאן, בשומרון, בירושלים ובכל מקום בארץ ישראל ואנו לא מתכוונים לוותר על סנטימטר אחד מאדמתנו. באותה עוצמה שפראי האדם פגעו באדל שלנו, אנחנו נמשיך לבנות ולהוסיף חיים ותקווה".

מ"מ ראש מועצת שומרון יוסי דגן פנה להורים ואמר: "היום, אנחנו צריכים להיות אסירי תודה לכם ולאדל הקטנה- על כך שהפיחה תקווה בעם ישראל, על כך שבזכותה נהיינו קצת יותר סובלניים ומאוחדים, על כך בזכותה חיים ניצלו. לא יאומן מה ילדה בת 4 הצליחה לעשות ולשנות ואני מתפלל כי כל אחד מאיתנו יזכה לקבל ניצוץ אחד קטן מאדל, בזכותו נצליח להמשיך את דרכה הכל כך מיוחדת".

עוד הזכיר לנשיא דגן את נושא התב"ע של בית העלמין בו נקברה אדל ז"ל. הנשיא ציין כי יישב עם נציגי המועצה והיישוב בהמשך על מנת לקדם את הנושא.
ריבלין אדל ביטון רצח טרור אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד