כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בלוק חדש בין החרדים לכחלון? • הנייעס היומי

הוכחש דיווח על בלוק בין כחלון לחרדים ואיווט • בוזי הרצוג קורץ לחרדים • ודו"ח הדיור מתקרב • הנייעס היומי

בלוק חדש בין החרדים לכחלון? • הנייעס היומי
פלאש 90

כולנו

הערב פרסם הכתב הפוליטי של חדשות 2 עמית סגל, כי ישנם שיחות על יצירת בלוק בין המפלגות החרדיות, כולנו של כחלון וישראל ביתנו, שיכריעו יחד בין ימין ושמאל למי שיתן להם את מבוקשם. לאחר מספר שעות הגיעה ההכחשה של מפלגת כולנו ובה נכתב: "לגבי הפרסום על חבירה של מפלגת כולנו לציר משותף לאחר הבחירות, מפלגת כולנו מוסרת כי לא היו דברים מעולם".


המחנה הציוני

הערב פרסום הכתב הפוליטי של חדשות 10 נדב פרי, אודות נכונות יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, לבצע שינוי בחוק השיווין בנטל לטובת הציבור החרדי, ובכך לקרוץ לכיוון המפלגות החרדיות.

תגובת יש עתיד לא איחרה להגיע: "חוק השוויון בנטל שהעבירה יש עתיד, נועד לעזור למעמד הביניים לשאת בנטל הצבאי וגם בנטל הכלכלי על ידי שילובם של אוכלוסיות נוספות בשירות הצבאי ובשוק התעסוקה. רק 'יש עתיד' גדולה תימנע חזרה אחורה למצב הלא מוסרי והלא צודק ששרר 66 שנה. אמרנו זאת בעבר ואנחנו אומרים זאת גם היום - אנחנו לא ניתן לאף ממשלה שתקום להכניס שינויים בחוק.לכל אזרח במדינת ישראל צריכים להיות אותן חובות ואותן זכויות, אף אדם אינו מעל החוק". מהמחנה הציוני טרם נמסרה תגובה בנושא.


הבית היהודי

רגע לפני פרסום דו"ח מבקר המדינה בתחום הדיור - ההאשמות בין הצדדים עולות הילוך. בראיון ברדיו גלי ישראל תוקף שר הבינוי אורי אריאל את יאיר לפיד , מאשים אותו כגורם שהפריע להוציא תכניות לפועל.
"הניסיון של שר האוצר להיתמם כאילו לא דבק בו רבב, זה הרבב עצמו", פתח אריאל את דבריו והוסיף "נו, באמת, יש גבול לכל תעלול. הרי היית (לפיד) יושב ראש קבינט הדיור, היית שר אוצר, היית יכול לעשות את כל הדברים שאתה מטיף להם היום. לא רק שלא עשית, גם הפרעת לנו להוציא את מחיר מטרה בגלל שיקולים זרים למערכת. בחצי שנה עיכב את כל העניין וכן האלה וכן הלאה".
כנסת בחירות חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד