י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כך תיראה השגרה היומית שלנו בקרוב

כך תיראה השגרה היומית שלנו בקרוב

  • ה' אדר התשע"ה
כך תיראה השגרה היומית שלנו בקרוב
CastAR

פרוייקט גוגל גלאס אומנם הסתיים בקול ענות חלושה, אבל לא מעט חברות מאמינות בפוטנציאל הטמון במוצרי מציאות רבודה, ששואפים להוסיף שכבה נוספת של מידע למציאות הוויזואלית ולהעשיר את עולמו של המשתמש.

אחת מאותן חברות היא CastAR, שבסוף 2013 הציגה את המשקפיים החכמים שהיא מפתחת במסגרת קמפיין גיוס בקיקסטארטר, שזכה להצלחה מרובה והצליח לגייס 1 מיליון דולר.

המשקפיים החכמים של החברה החלו להגיע למשתמשים ראשונים רק בחודש שעבר, הרבה אחרי המועד המובטח על פי קמפיין הגיוס, אולם כעת החברה שיחררה סרטון חדש שמדגים כיצד המשקפיים הללו יכולים להשתלב בשגרת היומיום של משפחה נורמטיבית.

המשקפיים החכמים של CastAR שונים מאלו שגוגל הציגה, או מקסדת Oculus Rift. הם מצויידים בזוג מקרנים זעירים ומסך מיוחד שמקרין את התמונה בחזרה לעיניי המשתמש. כמו כן, ישנה מצלמה מובנית שעוקבת אחר תנועות הראש של המשתמש, על מנת שהוא יוכל לראות מציאות בתלת ממד, בזמן אמת.

האם כך בדיוק תיראה המציאות שלנו בעתיד הקרוב? כלל לא בטוח, אבל מה שכן בטוח זה שסרטוני דמו כאלה כבר מזמן לא נראים כמדע בדיוני, ומוצרים חכמים כאלה או אחרים עתידים עוד לפשט - אבל גם לסבך - את חיינו.
CastAR גוגל גלאס Oculus Rift

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד