כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אלי ישי קורא להרצוג להתנצל בפני ראש הממשלה

פרסום פרטי הסכם הגרעין עם איראן מביא לשלל תגובות פוליטיות מבכירי הליכוד - "עכשיו התברר שנתניהו דאג לביטחון ישראל"

נתניהו, פלאש90
נתניהו, פלאש90

לאור הפרסומים על הסכם הגרעין המתגבש בין איראן לארה"ב קורא יו"ר מפלגת יחד – העם איתנו, ח"כ אלי ישי ליו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק בוזי הרצוג ולמחנה השמאל להתנצל בפני ראש הממשלה.

אלי ישי: "אני קורא להרצוג ולמחנה השמאל להתנצל בפני ראש הממשלה. כפי שמתברר עתה, ראש הממשלה, בנימין נתניהו ידע יותר ממה שהם חשבו על הסכנה האורבת לפתחו של כל אזרח בישראל נוכח ההסכמות המתגבשות עם איראן.

"אני מצפה מהם לגלות אחריות ויושר ציבורי ואף להצטרף לראש הממשלה בנסיעתו ובדבריו בשני בתי הקונגרס, כדי למנוע את סכנת חיסולה של מדינת ישראל ושלום העולם כולו".

השר ישראל כץ כתב הבוקר "עכשיו ברור: נתניהו צדק! הסכם הגרעין המתגבש עם איראן מהווה סכנה חמורה לבטחון ישראל! יותר ויותר גורמים בארה״ב, כולל בכירים מהמחנה הדמוקרטי, מבינים ומיישרים קו עם רה״מ. הנסיעה לארה״ב היא ההזדמנות האחרונה למנוע הסכם גרוע! אני חוזר שוב על ההזמנה ליו״ר האופוזיציה בוז׳י הרצוג- תשאיר את לבני בבית ותצטרף לנסיעת ראש הממשלה. תייצג קונצנזוס ועמידה מאוחדת ותסייע בהדיפת הסכנה!"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כתב הבוקר: "הודעתם של סנאטורים דמוקרטיים בכירים כי הזמינו את רה"מ לפגישה כדי לא להפוך את הנושא האירני לפוליטי, מלמדת כי אין ממש בנסיון הבלתי פוסק לתאר את נאומו בקונגרס בשבוע הבא כמיותר ומזיק, להיפך: בביקורי לאחרונה בוושינגטון שמעתי קולות אחרים לחלוטין, משתי המפלגות, הרואים בנאום חשיבות מכרעת ליחסי המדינות ולהשמעת קול חשוב בדרך לגיבוש מדיניות נגד אירן הגרעינית. אני מתייצב מאחורי רה"מ בשליחותו החשובה".
נתניהו/ אלי ישי אירן הסכם גרעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד