ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הרצוג הודיע: "לא אסע לועידת איפא"ק"

יו"ר המחנה הציוני כינס את התקשורת הזרה בישראל והודיע כי לא יסע השנה לועידה השנתית של הארגון היהודי אמריקני

צלם: פלאש 90
צלם: פלאש 90

יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק בוזי הרצוג, הודיע היום (ג) כי ביטל את השתתפותו בכנס השנתי של ועידת איפא"ק בארה"ב.

את הדברים אמר הרצוג הצהריים במסיבת עיתונאים שנערכה עם כלי התקשורת הזרה בישראל. "הספין של נתניהו בנוגע לשאלה מי נוסע לוושינגטון חייב להיפסק. את עמדתי הנחרצת נגד הגרעין האיראני מכיר כל גורם ישראלי ואמריקאי, לרבות נשיא ארה"ב, ואני יודע להשמיע אותה באופן חד, ברור ומשפיע מכאן ולא משם", אמר.

הרצוג הוסיף כי: "לפני מספר ימים הודעתי למארגני ועידת איפא"ק שאני מתנצל עמוקות אך לא אוכל להשתתף בועידה אליה הוזמנתי לנאום. יהדות ארה"ב חשובה לי מאד, אך ברור לכל שהחלפתו של ביבי בשלטון חשובה לא פחות וזו משימתי העיקרית בימים אלה - כשאהיה ראש ממשלה אסע לכל מקום על מנת לשמור על האינטרסים הביטחוניים של אזרחי מדינת ישראל".

ח"כ שלי יחימוביץ', ראש מטה ההסברה של המחנה הציוני, קוראת לראש הממשלה לבטל בדחיפות את נאומו בקונגרס. "המצב שבו נודע לישראל על הסכם הנוגע ישירות לבטחון ישראל ולשלום אזרחיה מפי סוכנויות ידיעות זרות הוא שפל חדש ומסוכן ביחסינו עם ארה"ב, והוא תוצאה של הנתק שגרם נתניהו בגלל ההתעקשות לנאום בקונגרס.

"השאלה אינה מי יסע לקונגרס, אלא האם לנסוע לקונגרס, ועל כך התשובה היא לא בא' רבתי. יש להזכיר לראה"מ שמטרת הנסיעה היא מניעת פצצה גרעינית מאיראן, ולא נאום בחירות. הנסיעה לקונגרס היא נסיעת בחירות, כל כולה לצרכי נאום שישודר בישראל, ואין בה ולו פגישה אחת עם המימשל האמריקני, שהוא הכתובת היחידה לדיאלוג בנושא הגרעין האיראני. בהתעקשותו גורם נתניהו לנזק בלתי הפיך למדינה. עליו לזכור שזו לא תוכנית ראליטי עם מושיק גלאמין, לא סירטון תעמולה, ולא עוד חומר לספין בחירות אלא עתידה של המדינה."
הרצוג איפאק נסיעה ועידה ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד