כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"יש שמנסים לטשטש אבל אל תתבלבלו" • צפו

הגר"ר אלבז בקרית גת: "רבותי אל תשתבשו, יש לנו רועה נאמן. נכון הוא בעולם העליון אבל צדיקים במיתתם קרויים חיים"

הגר"ר אלבז צילום: שוקי לרר
הגר"ר אלבז צילום: שוקי לרר

מאות השתתפו בכנס במתנ"ס היכל אידית בעיר קריית גת בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז. בדברים שנשא בפני הציבור זעק על אותם שחושבים לתת את קולם למתפלגים ואמר, "יש כאלה טוענים קבלנו הוראות מרן, לא קבלנו. רבותי אל תשתבשו. יש לנו רועה נאמן. נכון הוא בעולם העליון אבל צדיקים במיתתם קרויים חיים. הוא חי בתוכנו והוא רואה. תשאל אותו. מורנו ורבנו מה אתה אומר אנחנו נלך ככה עם זה או עם זה? ודאי הוא אומר אני יסדתי את זה. מה אתם שואלים שטויות. אני יסדתי. כל המשנה ידו על התחתונה.

"רבותי אחים אהובים, אנחנו נמצאים במערכות כבדות כבדות מאד אם רוצים לראות מה קרה לנו בשנתיים האחרונות אם כל החוקים והמשפטים בל ידעום. רבותי יש לנו אפשרות לחזור לתקן".



בהמשך דבריו סיפר הגר"ר על התמדתו וזכרונו העצום של הגר"ע יוסף: "מלפני שנים הגעתי לביתו של מרן זצ"ל וראיתי ערימת ספרים על שולחנו. אמרתי לרבנית, אולי אני יעזור לסדר את זה. אמרה לי הרבנית אל תיגע זה ספרים שהרב קיבל עכשיו ועוד לא עבר עליהם. ספר חדש הוא שם לידו עד שעובר עליו וזוכר אותו בראשו ואז מחזיר לספרייה. הספרים בספרייה כבר בראש שלו. רבותי כל התורה הייתה מונחת בראשו ולמרות התמדתו היה מכתת רגליו למען עם ישראל".

"אני חייב לומר שוב", המשיך הגר"ר "יש שמנסים קצת לטשטש עקבות. אם לא תדעי לך היפה בנשים צאי לך בעקבי הצאן וראי את גדיותיך. תסתכלו על העקבות של מורנו ורבנו תסתכלו איפה הלך. תסתכלו מה הוא עשה. מה הוא פיאר מה הוא שיבח. אתם תהיו הנציגים להמשיך את הדרך הקדושה הקמת תלמודי תורה. הקמת כל הכוללים. הקמת רשת של שיעורי תורה בכל המדינה כולה. וזה יהיה בזכותכם בזכות שאתם נתתם את קולכם עזרתם אל תתבלבלו מכל מיני אנשים שמנסים להרוס את מפעלו של מרן". זעק הגר"ר.

בכינוס אף השתתפו יו"ר ש"ס בעיר עמי ביטון ויאיר עמר חבר המועצה ויאיר בן שטרית מפעילי ש"ס בעיר. את הערב הנעים הזמר יניב בן משיח.
משיח אלבז מרן קרית גת כנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד