י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כוכב הצפון: דרעי מסייר בפריפריה

אריה דרעי יו"ר ש"ס, סייר בערי הצפון, קבע מזוזה במטה ש"ס בקרית מוצקין, והשתתף בפאנל מיוחד בתיכון בעיר

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

בהמשך לביקוריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי ברחבי הארץ, הוא סייר אמש (ג) בצפון הארץ. תחילה הגיע דרעי לפתיחת המטה בקרית מוצקין שם כובד בקביעת מזוזה. לאחר מכן, שמע סיקור נרחב מפי יו"ר ש"ס במקום, על נתוני ההצבעה בבחירות המקומיות והארציות הקודמות.

דרעי המריץ את הפעילים לפעול ביתר שאת ולהכפיל את כוחה של ש"ס בבחירות הקרובות. "ככל שנגדל כך תהיה לנו יותר השפעה ונוכל לעזור לנציגים המקומיים". אמר.

משם יצא יו"ר ש"ס עם פמליתו לתיכון בקריית מוצקין שם התקיים פאנל בנושא הבחירות. במהלך הפאנל נשאל דרעי בנושא הגיוס, תחבורה ציבורית בשבת ועוד, והציג את הקו של ש"ס החברתית, תוך כדי שמירה על מסורת וקיום מצוות.

משם המשיך דרעי לעיר צפת שם נפגש לשיחה בארבע עיניים במשך כחצי שעה עם הרב ירמיה כהן, ראש מוסדות אור יקר ומהרבנים המשפיעים בעיר. הרב כהן בירך את דרעי שיצליח לקדש שם שמיים ולהרים קרן התורה בישראל. דרעי נפגש בעיר אף עם נוער בסיכון, שמע את מצוקותיהם וחיזק אותם.

משם נסע יו"ר ש"ס למטה המרכזי בעיר למעמד פתיחת המטה וקביעת מזוזה. בו השתתפו יו"ר ש"ס בעיר רונן גנון וסגר"ע נהוראי לחיאני וחברי מועצת העיר מטעם ש"ס.

דרעי נשא דברים בפני הפעילים הנלהבים ואמר: "הקב"ה עשה איתנו נס שהפיל את הממשלה כדי שנוכל לפעול למען הציבור למען השכבות החלשות. קרה דבר בישראל דווקא בצפת בעיר של מרו אנשים מתוכנו בשר מבשרינו, אנשים שסייענו להם בכל הכח הלכו בלי להודיע לנו בלי לעדכן מצאו בית אחר, זה לא דרכנו, אנחנו נפתיע בע"ה בצפת, נראה לכולם שמורשתו של מרן ממשיכה".

משם נסע דרעי ליוקנעם למפגש עם פעילים וביקר אף בבית רב העיר, הרב ועקנין, שבירך את יו"ר ש"ס שיצליח בדרכו. כמו"כ ביקר דרעי באור עקיבא וגם שם ביקר בבית רב העיר הגאון רבי אליהו אילוז שחיזק את ידיו.

את סיורו חתם דרעי בעיר חדרה במעמד פתיחת המטה המקומי.































































































אריה דרעי סיור צפון בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד