י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הגר"ע על דרעי: "פעם אחת לא עזב אותי" • צפו

וידאו נדיר: כך אמר הגר"ע יוסף על אריה דרעי מול שערי הכלא בו נאסר: "הקב"ה יעזור שימשיך להנהיג את עם ישראל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בכינוס שנערך בישיבת 'שאגת אריה' שהוקמה מול כלא מעשיהו כמחאה על כניסתו של אריה דרעי לכלא, נשא דברים מרגשים הגר"ע יוסף זצ"ל ששיבח את יו"ר ש"ס על פועלו. הכינוס נערך בחודש אלול לקראת יום הדין בהשתתפות המונים, בדבריו אמר מרן זצ"ל:

"מורי ורבותי אנו בחודש הרחמים והסליחות", פתח מרן הגר"ע והתייחס למעצרו של דרעי, "מה שקרה לאחרונה - להחיות עם רב, כי למחיה שלחו אלוקים. מזכה את הרבים זכות הרבים תלויה בו. אזכרה ימים מקדם למעלה מעשר שנים היינו תמיד בחודש אלול הולכים מעיר לעיר ממקום למקום כדי להחזיר אנשים בתשובה, והוא מלווה את דרכי הוא מלווה את צעדי, פעם אחת לא עזב אותי, והולך בכל מקום ומקום ומקבלים אותו בזרועות אהבה כולם אוהבים אותו כולם אהובים כולם ברורים.

"בעזרת ה' הכל יחזור לטובה הקב"ה יאריך ימיו ושנותיו של רבי אריה", המשיך מרן, "אני מבקש מכל אחד שנמצא פה לעורר את הגבאים בבתי כנסת בשבתות בשעת פתיחת ההיכל, אני הראשון שעושה מי שברך לרבי אריה, כולם בפתיחת ההיכל בשבת, חוק ולא יעבור, יגידו מי שברך לרבי אריה מכלוף בן אסתר, שהקב"ה יוציא אותו מאפילה לאורה לחיים טובים ולשלום, וימשיך להנהיג את עם ישראל להגדיל תורה ולאדירה, לחזק ידיים רפות ולאמץ ברכיים כושלות, ולהחזיק את התורה, להחזיק את היהדות ולהגדיל תורה ולאדירה ונאמר לו כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה' וצדקתם מאיתי נאום ה'.

לסיום ערך מרן הגר"ע יוסף מי שברך לדרעי ובירכו "יזכה לזכות את הרבים להחזיר אנשים בתשובה ולהחזיר עטרה ליושנה".

כלא דרעי שס הגרע בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד