כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

"אני רואה בחומרה את כניסת ג' למעוזי ש"ס"

יו"ר ש"ס דרעי מוריד את הכפפות ופותח במתקפה חזיתית על 'דגל התורה' בטענה שהיא פועלת בקרב מצביעי ש"ס • "כשאני פניתי ללב לאחים שיעזרו לש"ס אמרו לי שהם לא ארגון פוליטי, ועכשיו הם פונים למצביעים שלנו" • רמז לפניות שקיבל מסיעת 'בני תורה' וטען כי סירב לשתף פעולה • "חיפשתי את גפני להתריע על כך, והוא עוד לא חזר אלי"

דרעי וגפני בימים יפים יותר. צילום: פלאש 90
דרעי וגפני בימים יפים יותר. צילום: פלאש 90

מלחמת ראש בראש בין 'דגל התורה' לש"ס: יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי פתח הערב (ד') במתקפה נגד חברי הכנסת של 'דגל התורה', וזאת לאור הדיווחים על פעילותם בקרב קהל המצביעים הפוטנציאלי של מפלגת ש"ס.

דבריו של דרעי באו בעקבות דבריו של יו"ר 'דגל התורה' משה גפני הבוקר ב'קול חי', בהם אמר כי "הקולות בפריפריה אינם רשומים בטאבו של אף מפלגה. גם לא ש"ס. אנו מקימים מטות בערים רבות בפריפריה שבעבר לא הקמנו בהם", אמר גפני.

בתגובה לדברים הערב במהדורה המרכזית ברדיו קול חי מתח דרעי ביקורת חריפה על פעילות פעילי 'דגל' ופעילי 'לב לאחים' בקרב הציבור המסורתי. "אם הם יעבדו למען ש"ס בקרב הציבור הזה הם יביאו הרבה יותר קולות מאשר קולות בודדים שתקבל יהדות התורה במגזר הזה".

דרעי הוסיף: "בכל מערכות הבחירות ביקשנו את עזרתם של פעילי 'לב לאחים' והם אמרו לנו - אנחנו מתעסקים בקירוב לא בפוליטיקה. ועכשיו הם פונים למצביעי ש"ס הפוטנציאליים, אדרבה - אני קורא להם לעזור לש"ס".

בנוסף אמר דרעי - "נכנסים לכוללים שלנו ומנסים לשכנע לג'". דרעי אף התייחס במרומז לחבירה שלו לציבור בוחרים שפורש מדגל התורה, דוגמת סיעת 'בני תורה' בראשות הגר"ש אוריבך, דרעי:: "מנגד אליי פנו ציבורים של יהדות התורה ועד עכשיו סירבתי לשתף פעולה. חיפשתי היום את גפני להתריע על כך והוא עוד לא חזר אלי".
דרעי דגל גפני בחירות פריפריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד