כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בנט לכל ראשי המפלגות - הניחו את המחלוקות בצד

פרסום פרטי הסכם הגרעין עם איראן מביא את יו"ר הבית היהודי לקרוא ליו"ר המחנה הציוני הרצוג - "תצטרף למשימה הלאומית"

בנט, פלאש90
בנט, פלאש90

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט קורא הערב (ג) לכל ראשי המפלגות לשים את המחלוקות בצד ולהצטרף לראש הממשלה במשימה נגד איראן. בנט גם צפוי לצאת לארה"ב בזמן שראש הממשלה ישהה שם ולסייע לו בהסברה בנושא הגרעין.

בנט: ״בנושא הגרעיני אין ימין ואין שמאל. בזמן הזה שאיראן מתקרבת לנשק גרעיני בחסות המעצמות, אין לנו זמן לפוליטיקה. אני קורא לכל ראשי המפלגות לשים את המחלוקות בצד ולהצטרף לראש הממשלה במשימה נגד איראן, אני מתכוון לעשות זאת ולהיות בארצות הברית בהזדמנות המדינית האחרונה שיש לנו לעצור את הגרעין האיראני. מר הרצוג, אני קורא לך שנניח את הקמפיינים בצד ונצטרף למשימה הלאומית״.



מוקדם יותר היום מועמד המחנה הציוני לראשות הממשלה יצחק הרצוג אמר במסיבת עיתונאים שנערכה עם כלי התקשורת הזרה בישראל: "הספין של נתניהו בנוגע לשאלה מי נוסע לוושינגטון חייב להיפסק. את עמדתי הנחרצת נגד הגרעין האיראני מכיר כל גורם ישראלי ואמריקאי, לרבות נשיא ארה"ב, ואני יודע להשמיע אותה באופן חד, ברור ומשפיע מכאן ולא משם".

הרצוג הוסיף כי: "לפני מספר ימים הודעתי למארגני ועידת איפא"ק שאני מתנצל עמוקות אך לא אוכל להשתתף בועידה אליה הוזמנתי לנאום. יהדות ארה"ב חשובה לי מאד, אך ברור לכל שהחלפתו של ביבי בשלטון חשובה לא פחות וזו משימתי העיקרית בימים אלה- כשאהיה ראש ממשלה אסע לכל מקום על מנת לשמור על האינטרסים הביטחוניים של אזרחי מדינת ישראל".
בנט אירן נתניהו וידאו מכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד