ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

באג חדש בג'ימייל עשוי לגרום לכם למבוכה

אחד הדברים הפחות נעימים קורה לאחרונה יותר ויותר - מייל הנשלח ליעד מוטעה • כיצד תימנעו ממבוכה?

  • ו' אדר התשע"ה
באג חדש בג'ימייל עשוי לגרום לכם למבוכה

משתמשים באופן קבוע ויומיומי בשירות הדואר האלקטרוני של גוגל? כדאי שתקראו את הטקסט הזה לאט ובזהירות, כי הוא עשוי לחסוך מכם לא מעט פדיחות מיותרות.

באג חדש ב-Gmail גורם ללא מעט משתמשים ברחבי העולם לשלוח דואר אלקטרוני לנמענים הלא נכונים. זאת בשל תקלה בפיצ'ר ההשלמה האוטומטית של כתובות המייל של הנמענים.

הבאג מופעל באופן הבא: כשאתם כותבים מייל חדש לנמען שקיים ברשימת אנשי הקשר שלכם בג'ימייל, גוגל משלימה עבורכם את הכתובת המלאה באופן אוטומטי, כשהיא קודם כל מציעה את אנשי הקשר איתם אתם מרבים להתכתב, ורק אחרי זה את הנמענים הפחות שכיחים בתקשורת היומיומית שלכם.

כעת, הבאג החדש משלים אוטומטית דווקא אנשי קשר פחות קרובים. התוצאה - לא מעט משתמשים, שסומכים על פיצ'ר ההשלמה האוטומטית של גוגל בעיניים עצומות, לא שמו לב כי כתובת הנמען שהושלמה עבורם היא שגויה, ושלחו בטעות מיילים לנמענים הלא נכונים.

בגוגל כבר מיהרו לשחרר תגובה רשמית בחשבון הרשמי שלהם בטוויטר: "אנחנו מודעים לכך שישנה בעיה בפיצ'ר ההשלמה האוטומטית של ג'ימייל, ואנחנו כרגע בודקים את זה. מתנצלים על חוסר הנוחות". ועד שתצא הודעה רשמית כי הבאג תוקן, אנחנו ממליצים לכם לשים לב לשורת הנמען בכל מייל חדש שאתם כותבים.
gmail

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד