כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: מסע הנגידים של הרבי מפשווערסק באוקראינה

האדמו"ר מפשווערסק ערך בשבוע האחרון מסע מיוחד להשתטח על ציון המגיד הקדוש מזלאטשוב הטמון בעיר יאמפולי שבאוקראינה

האדמו"ר מפשווערסק במסע (באדיבות המצלם)
האדמו"ר מפשווערסק במסע (באדיבות המצלם)

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' ביום רביעי שעבר, יצאה פמליה של נגידים מבלגיה בטיסה פרטית לעיר רובנא הסמוכה, עם כמה מבניו וקבוצת נגידים מחסידיו שהצטרפו מרחבי תבל, בכדי להעתיר בתפילה על קברו של המגיד הקדוש מזלאטשוב ובנו הרה״ק רבי יוסף מיאמפולי זי"ע.

זה שנים רבות שהאדמו"ר השתוקק להשתטח על ציונו של המגיד הקדוש מזלאטשוב זי"ע, וכעת הוא סוף סוף קיים אותה כשהוא מצרף לנסיעה מספר נגידים שתרמו סכומים נכבדים למוסדות "בנות ירושלים", לאור קריאת גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס מהאדמו״ר לבוא לעזר להצלת מוסדות "בנות ירושלים" ממשבר.

את פני האדמו"ר קיבלו הרב משה לאנדא מניו יורק, יו"ר מוסדות יאמפולי ונכד המגיד הקדוש מזלאטשוב זי"ע, שארגן את כל המסע, ועומד בראש המרכז של מוסדות זלאטשוב-יאמפולי הכולל - הכנסת אורחים דיאמפולי, בית מדרש גדול, מקווה טהרה, וכן מטבח משוכלל כשר למהדרין מן המהדרין, ממש סמוך ונראה לציונו של המגיד מזלאטשוב.



הכנסת אורחים דיאמפולי דואגת במשך כל השנה כולה לקבוצות חסידים ואנשי מעשה שבאים מכל העולם להשתטח על קברי הצדיקים באוקראינה, וכן לסמינרים מיוחדים ליהודי אוקראינה מכל פלך וואהלין, ובמיוחד בחגים, בארגון ובראשות הרב הראשי של ז'יטאמיר ומערב אוקראינה הרב שלמה וילהלם, ששולח צוות מיוחד משלוחי חב"ד לארגן את כל הלוגיסטיקה, התפילות ושיעורי התורה והכל בחדרי אירוח מרווחים ומפוארים ובארוחות כשרות למהדרין כיד המלך.

האדמו"ר יחד עם האורחים העתירו בתפילה ותחנונים על עם ישראל הנתונים בצרה, אחרי התפילות ערך האדמו"ר שולחן לחיים, לכבוד ראש חודש אדר, כאשר העסקן הדגול הרב שלמה אליעזר מייזעלס שמניו יורק הלהיב הציבור בענין הדבר נשגב של הסיוע למוסדות.

























פשווערסק חסידים נגידים אוקראינה זלאטשוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד