כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נתניהו: "עשינו הרבה כדי לפתור את מצוקת הדיור

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על דו"ח המבקר: "יש הרבה לעשות. אני מתכוון לעשות את זה בממשלה הבאה עם שותפינו הטבעיים"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדו"ח המבקר שפורסם הערב (ד') כי ממשלתו עשתה ותמשיך לעשות לפתרון מצוקת הדיור.

"אנחנו מתייחסים אליו בכל הרצינות הראויה מפני שהנושא רציני ויש בו מסקנות מתבקשות", אמר, "הן ייושמו. עשינו הרבה, הדו"ח מציין לא מעט דברים שעשינו, אבל אני אומר בצדק שיש הרבה דברים שיש לעשות. אני מתכוון לעשות את זה בממשלה הבאה עם שותפינו הטבעיים.

"כשאנחנו מדברים על מחירי הדיור, על יוקר המחייה, אני לרגע לא שוכח את עניין החיים עצמם. האתגר הגדול ביותר שאנחנו עומדים בפניו, לחיים שלנו, כאזרחי ישראל, כמדינה – זה האיום של התחמשות איראן בנשק גרעיני עם מטרה מוצהרת להשמיד אותנו. מההסכם שמתגבש כרגע יש הרבה סיבות לדאוג. המעצמות התחייבו למנוע מאיראן נשק גרעיני. מההסכם המתגבש נראה שהן ויתרו על ההתחייבות הזו והן משלימים עם זה שאיראן, בהדרגה של שנים, תפתח יכולות לייצר חומר בקיע להרבה מאוד פצצות גרעין. אולי הם משלימים עם זה".

תנועת הליכוד הגיבה לדו"ח כי, "ממשלות הליכוד בראשות נתניהו עשו הרבה בתחום הדיור, זה מצויין בדו"ח, אבל יש עוד הרבה מאוד מה לעשות".

"הגדלנו את כמות התחלות הבנייה מ-32 אלף ל-47 אלף בשנה", אומרים בליכוד, "אנו מפנים את מחנות צה"ל ממרכז הארץ לנגב - ובמחנות צה״ל שיתפנו נבנה 100 אלף דירות חדשות. הגדלנו דרמטית את שיווק הקרקעות לדיור, והשנה נגיע ל 60,000 יחידות דיור. ביטלנו את ההחלטה המונעת בנייה חדשה במרכז הארץ, וכבר השנה נגיע לתכנון של 80 אלף יחידות דיור. וכמובן הובלנו את מהפכת הכבישים והרכבות, שמחברת את הנגב והגליל למרכז הארץ, ומאפשרת לגור בקריית גת ולעבוד בתל אביב.

"בקדנציה הבאה נפעל יחד עם שותפינו הטבעיים, שמחויבים כמונו לפתור את משבר הדיור, וניישם את מסקנות הדוח. רק ממשלת ליכוד חזקה בראשות נתניהו, תפתור את משבר הדיור, בדיוק כפי שעשינו בשורה ארוכה של רפורמות ושינויים מבניים עמוקים, שהפכו את המשק הישראלי לחזק ותחרותי".
דיור ליכוד נתניהו המבקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד