כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דיווחים סותרים: האם חוסל מנהיג דאעש?

רשת "אל- ערבייה" המשדרת מדובאי, דיווחה כי מספר בכירים בשורות ארגון 'המדינה האיסלאמית' נהרגו בתקיפה אווירית של הקואליציה הבינלאומית, סמוך לגבול בין עיראק לסוריה • מספר בכירים נהרגו • על פי הדיווח, מנהיג ארגון הטרור בכר אל-בגדאדי היה בדרך לאזור שהופצץ, וייתכן ונפגע

מנהיג דאעש אל בגדדי. צילום: המדינה האיסלאמית
מנהיג דאעש אל בגדדי. צילום: המדינה האיסלאמית

ייתכן ומנהיג דאעש חוסל, כך על פי דיווחים ממקורות ערביים.

רשת הטלוויזיה "אל- ערבייה" בערבית המשדרת מדובאי, דיווחה הלילה (ד) כי מספר בכירים בשורות ארגון דאעש נהרגו באש הקואליציה הבינלאומית באזור העיר קאים סמוך לגבול בין עיראק לסוריה.

כתב הערוץ בעיראק, דיווח כי נהרגו מספר מנהיגים בתקיפות אוויריות אינטנסיביות של מטוסי הקואליציה הבינלאומית. לדבריו, התקיפות בוצעו לאחר מידע מודיעיני מדויק, דבר שהביא להריגתם של עשרות לוחמים ומנהיגים של הארגון, כולל מנהיגים בכירים.

על פי הדיווח, מנהיג ארגון הטרור דאעש, אבו בכר אל-בגדאדי (44), היה בדרך לאותו האזור שהופצץ, אולם לא ברור אם הוא נהרג או לא. בט"ו חשון דווח שבגדאדי נפצע קשה בהפצצה של מטוסי קרב אמריקאיים על העיר קאים, במקום בו התקיים מפגש של ראשי הטרור, אך הדבר לא אומת.

עוד הוסיף, כי בתקיפה הושמדו מספר מבנים, וגורמים בדאעש דיווחו יש ישנם אנשים מתחת להריסות. כמו כן תושבים נקראו על ידם שלא לצאת מהבתים בשל תקיפות הקואליציה.

לוחמי דאעש הוזעקו מסוריה, על מנת לסייע בפינוי הפצועים וההרוגים.

בתוך כך, שרת החוץ של אוסטרליה ג'ולי בישופ, טוענת כי חלה עלייה במספר הנשים האוסטרליות שהצטרפו לשירות ארגון המדינה האסלאמית. בישופ אמרה הדברים בפני הפרלמנט האוסטרלי והוסיפה כי עיקר הנשים שטסות לעירק וסוריה, מצטרפות לבעליהן שנלחמים עבור דאע"ש.
isis דאעש בגדדי חיסול בכירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד