כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אזרחים ומתנדבי אור ירוק הפגינו: "כביש 805 הוא רוצח סדרתי"

ההפגנה התקיימה לאורך שעות הבוקר בצומת עראבה. מנכ"ל אור ירוק: "משרד התחבורה לא צריך לחכות שיהיו עוד הרוגים ופצועים בכביש. חייבים להסדיר את הכביש כך שיבטיח את שלומם של התלמידים והנוסעים בו"

אזרחים ומתנדבי אור ירוק הפגינו: "כביש 805 הוא רוצח סדרתי"

אתמול קיימו עשרות תושבי המועצה המקומית עראבה שנמצאת בסמוך לכביש המסוכן, ומתנדבי עמותת "אור ירוק" הפגנה למען שיפור התשתית בכביש.

ההפגנה התקיימה לאורך שעות הבוקר בצומת עראבה שבכביש 805. במהלך ההפגנה הניפו המפגינים שלטים הקוראים "כביש 805 רוצח סדרתי" ופנו למשרד התחבורה בדרישה לשפר את התשתית בכביש כדי למנוע את ההרוג הבא.

כביש 805 הינו כביש מהיר, סואן ומסוכן, החוצה את מועצת עראבה במרכזה ומאלץ את תושבי הכפר להמר על החיים שלהם בכל פעם שהם חוצים את הכביש. הכביש מאופיין בחוסר הפרדה בין הנתיבים, חוסר בתאורת לילה, וכן בשטח הררי עם פניות חדות וראות לקויה. מעבר לכך הכביש עובר בתוך הערים סכנין,

על פי נתוני עמותת "אור ירוק" המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בעשר השנים האחרונות (2005-2014) התרחשו 418 תאונות דרכים בכביש 805, בהן נפגעו 1,508 בני אדם מתוכם 70 נפצעו באורח קשה. בשנים אלה נהרגו 18 בני אדם בכביש 805 בתאונות דרכים.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "לא תמיד רק הגורם האנושי אשם, גם למדינה יש אחריות לתאונות הדרכים. משרד התחבורה לא צריך לחכות שיהיו עוד הרוגים ופצועים בכביש. חייבים להוסיף עוד נתיב נסיעה לכל כיוון ומפרדה קשיחה וכן להתקין תאורה מלאה לכל אורך הכביש בכדי להבטיח את שלומם של תושבי היישוב והנוסעים בכביש".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד