י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הכירו: המקרן החכם והזעיר שישדרג את חייכם

הכירו: המקרן החכם והזעיר שישדרג את חייכם

  • י' אדר התשע"ה
הכירו: המקרן החכם והזעיר שישדרג את חייכם

מי ששרד את שנות ה-80 זוכר היטב את הישיבות המשפחתיות בסלון, לאחר שאחד מבני המשפחה בדיוק חזר מחופשה בחו"ל והחליט להקרין שקופיות על הקיר ליתר בני המשפחה.

ובכן, אנחנו כבר מזמן בשנות ה-2000 והפתרונות שקיימים בשוק מתוחכמים בהרבה. אחד מהם הוא Beam, מקרן חכם המחובר לאינטרנט והופך כל משטח שטוח למסך צפייה ענק.

למעשה, מדובר במקרן זעיר ומעוצב, שבתוכו יש מחשב קטן שבאמצעותו תוכלו לשחק משחקים, לצפות בסרטים ולשתף תוכן מהסמארטפון או הטאבלט ישירות למשטח הרלוונטי.

מפתחי המוצר מציינים כי מדובר במכשיר שיכול לשדרג לא מעט פעילויות שאתם מבצעים ביומיום שלכם, למשל תוכלו להתעורר בבוקר ולצפות במסך שיקרין את תנאי מזג האוויר, לראות תוכנית טלוויזיה שתוקרן על התקרה שבחדר השינה שלכם או להתעדכן בכל החדשות החברתיות שפספסתם באותו היום במדיה החברתית.

יתרה מכך, תוכלו להתאים את Beam לצרכיכם (על פי הנוסחה If This Then That), כך שבשעה מסויימת של היום, לדוגמה, הוא ישמיע לכם שיר אהוב.

את המקרן הזעיר תוכלו לחבר לאהיל מנורה סטנדרטי או ישירות לחשמל, ולהפעיל אותו באמצעות אפליקציית אייפון או אנדרואיד ייעודית. כמו כן, המכשיר מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, כך שתוכלו לפתוח בעזרתו כל אפליקציה שקיימת בגוגל פליי.

מפתחי המוצר הקימו קמפיין גיוס בקיקסטארטר , עם יעד גיוס של 200 אלף דולר. נכון לעכשיו, הפרוייקט כבר גייס למעלה מ-450 אלף דולר, ונותרו עוד 28 ימים עד לסיומו. את המוצר תוכלו לרכוש תמורת 399 דולר, אם כי כרגע לא ניתן לבצע משלוח לישראל.
Beam מקרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד