כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

דגל בלחץ; גפני - "איזה מהפכה ש"ס עשו? בכלא?"

ירי בתוך הנגמ"ש: 'דגל' מאבדת גובה ובועטת לכל הכיוונים • גפני ממשיך לתקוף את ש"ס; הבוקר הוא משגר התנצלות קרה

משה גפני, פלאש90
משה גפני, פלאש90

הלחץ עקב איבוד קולות גורם לדגל התורה לירות לכל הכיוונים, גם מבית. סדרת המתקפות החריפה מצד אנשי דגל התורה ממשיכה. גפני מדבר בכנס בחירות בגנות ש"ס ואומר - "איזה מהפכה הם עשו? אולי מהפכה בכלא".

ח"כ משה גפני בישיבה דגל התורה בעיר רחובות ביום חמישי: "אני בא מבית שנמצא בישוב ספרדי, ויש שם שיעור ואנחנו מממנים אותו, אני נוסע לשם להרצאה, ש"ס לא נמצאת. ש"ס זה המהפכה... איזה מהפכה הם עשו? אולי באיזה בית סוהר הם עשו מהפכה".

גפני התייחס גם למוסדות החינוך החרדי בעיר רחובות שהם ברובם תחת חסות הקהילה האשכנזית בעיר.

הבוקר כבר מספיק גפני להתנצל על אמירתו, בהודעה משמו נכתב כי "הוא מאלו שסבורים שש״ס צריכה להיות חזקה וגדולה. הדברים נאמרו בהומור ובישיבה סגורה אך כאמור התנצל על הדברים".

כזכור, ביום שישי פרסמנו קטע וידאו מכנס בחירות בבית הכנסת דורשי השם בעיר רחובות, בהשתתפות עשרות פעילים של יהדות התורה, שם גפני חזר על המתקפה החריפה נגד ש"ס שעליה שב כבר קודם לכן במספר כנסים.

"הנושא של הגיוס היה אצלנו הנושא הנורא ביותר. עשינו קריעה - שבעת חברי הכנסת של יהדות התורה כמעט בלי הידברות בינינו. לבסוף תיאמנו את זה כי שלא רצינו שאחד יעשה כאן ואחד יעשה שם. לא אריה דרעי ולא אלי ישי עשו את זה. אין לי טענות אליהם הם שיתפו איתנו פעולה. אמרנו שצריך ללכת כך אז הלכנו כך, אמרנו שצריך ללכת אחרת אז הלכנו אחרת, אבל הם לא עשו קריעה. אני מביא את זה בתור דוגמא מני אלף".
גפני שס כלא מהפכה לחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד