כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סקר: הבית היהודי בתנופה חוזרת - 14 מנדטים

בנט מתחזק בשלושה מנדטים על חשבון הליכוד, ליברמן מאבד שני מנדטים • כחלון, לפיד, דרעי וישי שומרים על יציבות

בנט ונתניהו. צלם:פלאש 90
בנט ונתניהו. צלם:פלאש 90

על פי סקר של ערוץ החדשות הבינלאומי i24news אשר נערך באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, חלה השבוע ירידה משמעותית לשתי המפלגות הגדולות: "הליכוד" נחלשת מ-27 מנדטים ל-24 ו"המחנה הציוני" מאבדת מנדט ועומדת על 22 מנדטים. מרצ מתחזקת בשני מנדטים נוספים.

סקר ערוץ החדשות הבינלאומי i24news מראה התחזקות משמעותית של "הבית היהודי": מהסקר הנוכחי עולה המפלגה ל-14 מנדטים, זאת מול 11 בלבד בשבוע שעבר. הסקר, שנערך באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, מצביע על התחזקות של בנט על חשבון "הליכוד", שצונחת השבוע מ-27 מנדטים ל-24 בלבד. גם "המחנה הציוני" איבדה השבוע מנדט אחד ויורדת מ- 23 מנדטים ל- 22.

"יש עתיד" שומרת על יציבות עם 11 מנדטים, "כולנו" יציבה עם 9 ואילו ליברמן צונח בשני מנדטים: משבעה מנדטים בשבוע שעבר ל- 5 בלבד השבוע. "מרצ" מתחזקת ועולה לשישה מנדטים מול ארבעה בשבוע שעבר.

בגזרת המפלגות החרדיות, "יהדות התורה" מתחזקת במנדט ועולה לשמונה מנדטים בסקר הנוכחי מול שבעה בשבוע שעבר. דרעי וישי שומרים על יציבות: לאחר שבשבוע שעבר עקפה לראשונה "יחד" של ישי את ש"ס של דרעי, שומר ישי על מיקומו עם חמישה מנדטים מול ארבעה לדרעי. הרשימה הערבית המאוחדת יציבה עם 12 מנדטים גם השבוע.
הבית היהודי בנט דרעי ישי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד