כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: תלמידי PDD התברכו אצל גדולי ישראל

תלמידי PDD מישיבת 'נתיבות הלימוד' מבית 'שתילים' ביקרו בבני ברק אצל מנהיגי היהדות החרדית • סיקור ותיעוד

צפו: תלמידי PDD התברכו אצל גדולי ישראל

ביקור מרגש במיוחד ערכו תלמידים בעלי לקויות PDD מישיבת 'נתיבות הלימוד' בירושלים אצל גדולי ישראל בעיר התורה והחסידות בני ברק. הביקור נערך לרגל סיום משניות מסכת אבות שאותה סיימו התלמידים מתוך עמלה של תורה.

את הביקור פתחו התלמידים יחד עם מנכ"ל ארגון 'שתילים' הרב ישראל רייסנר והצוות החינוכי בישיבה בראשות מנהל הישיבה הרב מנחם קוריץ, אצל הגראי"ל שטיינמן. ברוב התרגשות נכנסו התלמידים למעונו של מרן שבחן אותם על המסכת הנלמדת ושוחח עימם במשך דקות ארוכות על לימודם. לאחר מכן ברך ראש הישיבה באופן אישי את כל אחד ואחד מהתלמידים.

בהמשך נכנסו התלמידים למעונו של האדמו"ר מויז'ניץ אשר קיבל את התלמידים בחמימות רבה ובמאור פנים. התלמידים שיננו משניות בע"פ ונבחנו על עניני המסכת. האדמו"ר הביע התפעלות מידיעותיהם ובירכם שיזכו להרגיש קרובים אל הקב"ה ולהמשיך ללמוד תורה מתוך שמחה ובריאות.

לאחר סידרת הביקורים המשיכו התלמידים לביקור בהיכל ישיבת פוניבז', ובהמשך עלו לבית העלמין בבני ברק להשתטח ולבקש רחמים על ציונם של גדולי וצדיקי ישראל זצוק"ל. התלמידים השתטחו על ציוניהם של מרנן ורבנן החזון איש, הסטייפילער בעל הקהילת יעקב, באוהל אדמו"רי בית ויז'ניץ, בעל ה'אבי עזרי' ועוד.

בתום הביקורים המרוממים אצל גדולי ישראל שבו התלמידים לירושלים בתחושת התעלות רוחנית ועם כוחות חדשים להמשיך להתמודד ולהצליח.

ישיבת נתיבות הלימוד בירושלים שע"י ארגון 'שתילים' מיועדת לבחורים בגילאי 13-21 בעלי אבחנה ASD (PDD). צוות הישיבה כולל ר"מים מנוסים ובעלי הכשרה לחינוך מיוחד וכן צוות פרא רפואי רחב. בישיבה שמים דגש על אווירה ישיבתית עם יחס חם ואישי לכל תלמיד.

בישיבה קיימות תכניות מגוונות המותאמות לבחורים: לימודי קודש, תפקוד במיומנויות יומיומית, כישורי חיים, עבודה חברתית תקשורתית ועוד.





תלמידים קשיים ביקור הגראיל ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד