י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סמסונג השיקה את גלקסי S6 וה-S6 Edge

הסוללה מגיעה עם טעינה מהירה, אשר מאפשרת 4 שעות שימוש ב-10 דקות טעינה

  • י' אדר התשע"ה
סמסונג השיקה את גלקסי S6 וה-S6 Edge

סמסונג הכריזה הערב (א') על שני סמארטפוני הגלקסי S6 החדשים שלה, במסיבת עיתונאים לקראת תערוכת הסלולר - MWC, שתיפתח מחר בברצלונה. "אנשים רוצים את הסמארטפון הטוב ביותר עם העיצוב היפה ביותר", אומר ג'יי קיי שין, נשיא ומנכ"ל סמסונג אלקטרוניקה, "המטרה שלנו הייתה פשוטה, הסמארטפון הכי יפה שלנו והכי מתקדם בעולם".

בסמסונג מציינים שהם חזרו ללוח השרטוטים לכבוד המכשירים החדשים, כאשר העיצוב של מכשירי ה-S6 שונה לגמרי ממה שהיה קודם. דגם הגלקסי S6 Edge מגיע בעיצוב קמור בשני צדדיו, בניגוד לדגם ה-Note Edge שהגיע קמור רק בצד אחד. מדובר בסמארטפון הראשונה שמגיע עם קימור בשני הצדדים. בסמסונג טוענים שנוח יותר להחזיק אותו ביד. באירוע ההשקה חזרו בסמסונג שוב ושוב על אותו משפט - שהאדם שיאחוז ב-S6 יהיה "קול".



המסכים של שני דגמי ה-S6 מגיעים בגודל 5.1 אינץ' בטכנולוגיית QHD. הסוללה מגיעה עם טעינה מהירה, אשר מאפשרת 4 שעות של שימוש ב-10 דקות. טעינה מלאה לוקחת חצי מהזמן של האייפון 6. הסוללה ב-S6 מגיעה בקיבולת של 2550 מיליאמפר/שעה. בדגם ה-S6 Edge הסוללה מגיעה בקיבולת 2600 מיליאמפר/שעה. סמסונג החליטה בדגמים החדשים לשלב סוללה פנימית אותה לא ניתן לפרק. לטענת סמסונג, החברה חיכתה עד עכשיו, מכיוון שרצתה שהמשתמשים ירגישו בטוחים עם הסוללה שלהם. המכשיר כולל טעינה אלחוטית מתקן WPC וגם תקן PMA עליו אחראית חברת פאווארמט הישראלית. סמסונג שילבה את יכולת הטעינה בתוך המכשיר, כך שלא צריך להחליף את גב הסמארטפון ליכולת הזו.

זכוכית המסך עשויה מטכנולוגיה של חברת קורנינג מסוג גורילה גלאס 4, כאשר הסמארטפון עצמו אמור להיות עמיד ב-50% יותר לעומת הדגם הקודם. בסמסונג טוענים שהוא לא יתכופף (בחצי עקיצה על האייפונים האחרונים).

סמסונג פשטה את הממשק שלה, עם מראה נקי יותר ונטול הודעות שונות המתריאות על בעיות ומתסכלות את המשתמש. ממשק המצלמה הפך לפשוט יותר, כאשר כל הכפתורים הנחוצים מופיעים בצורה בולטת. רעיון נחמד במכשיר, הוא רשימת מועדפים של 5 אנשים, אשר כל אחד ממנה מסומן בצבע אחר. כאשר הסמארטפון מונח על הגב שלו, מופיעה התראה לפי הצבע של האדם המתקשר. נגיעה קלה באזור חיישן הצילום, תשלח הודעה גנרית עם טקסט מוגדר מראש.
Galaxy S6 S6 Edge

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד