י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הישראלי המכוער נחשף בקליפ אלימות נוסף

עוד מקרה מכוער של אלימות נופש ישראל תועד בוידאו שהפך ויראלי • מהמשטרה נמסר: "מתייחסים בחומרה לאלימות"

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

עוד מקרה מכוער בסגנון השוקולד: אתמול (ראשון) בשעות הצהרים, אורחים ממושב בשפלה, החנו את הרכב בחניית נכים בבית המלון יו סוויטס באילת. סגן קב"ט במלון ביקש מהם להוציא את הרכב וזה גלש לאלימות.

מבית המלון נמסר כי חניית נכים מיועדת על פי חוק לאנשים עם מוגבלויות בלבד ותפקידם של הקב"טים בבתי המלון לפעול, על מנת לשמור על זכות זו, לטובתם של בעלי המוגבלויות המתארחים במלון, והזכאים לכך לפי דין.

"לאחר שהאורחים שחנו בחנית הנכים סירבו בתוקף להציג אסמכתא לזכאותם לחנות בחניה כאמור, והתבקשו מספר פעמים להזיז את רכבם, שחנה שלא כדין, לא נותרה ברירה לנציגי המלון אלא לפעול מול אורחים אלו, על מנת שהאחרונים יזיזו רכבם, ובכך תשמרנה זכויותיהם של בעלי המוגבלויות שהחניה נועדה לשרת אותם".

ממשטרת אילת נמסר כי בעקבות דיווח שהתקבל על אירוע במלון, הגיע צוות סיור משטרת אילת למקום. לאחר ברור שערכו השוטרים במקום, עוכבו בני זוג בחשד להפרת הסדר. בתום חקירתם שוחררו השניים בתנאי הרחקה מהמלון ומהמתלונן.

הטיפול בתיק החקירה נמשך גם בימים אלו, ובסיום יבחן הגשת כתב אישום בהתאם לחומר החקירה והראיות.

"אנו רואים בחומרה כל מקרה בו אזרחים הופכים בין רגע את הימצאותם בנופש לאירוע אלים והפרת סדר, וכך אנו מתייחסים גם למקרה זה שאירע", אמרו במשטרה.

מפאת 'והרחק את הכיעור' - בחדרי חרדים נמנע מלהביא את סרטון הוידאו המתעד את האירוע.
שוקולד חדר מלון מרידיאן רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד