כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

לראשונה: תקציב 2014 באלעד הסתיים עם יתרה

לראשונה מזה שנים, קופת העירייה נותרה בתום שנת הכספים עם יתרת כספים בתקציב העירייה המאוזן לשנת הכספים 2014

צלם:אהרן ברוך ליבוביץ
צלם:אהרן ברוך ליבוביץ

מדו"ח מסכם של שנת הכספים 2014, שהגיש הגזבר שמעון מועלם לחברי העירייה, עולה כי בפעם הראשונה מאז קום העיר, סיימה העירייה את התקציב השנתי, כשבקופתה נותרה יתרה של 6,000 ש"ח.

לא מדובר אמנם בסכום גבוה, בטח לא ביחס לתקציב עירוני, אך בעירייה אומרים כי מדובר בעובדה סימבולית שמסמלת את האחריות הרבה בה התנהלו אגפי ומחלקות העירייה בשנה האחרונה, כאשר היתה הקפדה שלא להוציא כספים ללא אישור תקציבי מוקדם וברור.

עם זאת, חשוב לציין כי לא מדובר בקיצוץ תקציבי, משום שבחינת הנתונים מעלה קפיצה של מאות אחוזים בגיוס התב"רים (תקציבים בלתי רגילים) בשנה האחרונה.

מול תב"רים בסכום של 15.5 מיליון ש"ח בשנת 2013, בשנת 2014 גוייסו קרוב ל-60 מיליון ש"ח בתב"רים. כמעט פי ארבעה מהסכום של השנה שלפניה. יחד עם זאת, הקטינה העירייה את הגרעון המצטבר של העירייה, ירושה משנים קודמות, בכמיליון ש"ח.

ראש העיר ישראל פרוש אומר כי "אין ספק שהתוצאות של הפעילות המשותפת והאחראית של כלל גורמי הקואליציה, מובילות למסקנה ברורה: אלעד עולה על הדרך הנכונה. אני בטוח שאת תנופת העשייה נמשיך ביתר שאת בעז"ה, והתושבים ירגישו זאת באמצעות שיפור חזות העיר ואיכות החיים באלעד".
עירייה אלעד כספים תקציב יתרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד