כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

דרעי כבש את הצפון: חילונים, מסורתיים ודרוזים

יו"ר ש"ס ממשיך לחרוש את השטח וערך אתמול סיור מקיף בעכו, נהריה, טמרה, ירכא, ג'וליס וחיפה • סיקור ותיעוד

דרעי כבש את הצפון: חילונים, מסורתיים ודרוזים
יעקב כהן

יו"ר ש"ס אריה דרעי ממשיך לכבוש את השטח. בסיור מקיף שערך אתמול בערי הצפון התקבל בהתלהבות רבה ע"י פעילים ותומכים רבים. את הסיור החל בכינוס פעילים בעיר עכו, שם התקבל באהדה רבי על ידי ראשי המטה ופעילים. ראשון נשא דברים ר' שמואל סבאח. שאמר: "הנאמן האמיתי של מרן זה רבי אריה. כולנו יודעים מה הוא עשה למען עולם התורה".

לאחר מכן נשא דברים ח"כ יצחק ועקנין, שאמר לציבור לא להתבלבל מכל מיני מפלגות אחרות שמשתמשות בשמו של מרן. "ש"ס היא המפלגה האמיתית של מרן ומי שעושה רצונו של מרן לא יקופח. גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם". יו"ר התנועה חיזק את הפעילים לעשות הכל למען הצלחת התנועה הקדושה.

משם נסע דרעי לפתיחת המטה בנהריה, גם שם חיזק יו"ר ש"ס את הפעילים ואמר: "לכם בעיר אין שום התלבטות למפלגה אחרת. המרא דאתרא, שהוא המקובל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, יצא בקול ברור ונדיר לתמוך אך ורק בתנועת ש"ס. אשריכם שזכיתם לגור בעירו של הצדיק".

משם נסעו לטמרה שם התקיים כנס למגזר הערבי. כל הנואמים שיבחו את דרעי על פועלו למענם כשהיה שר הפנים והפצירו בו לקחת שוב את המשרד ולעשות סדר.

לאחר מכן נסעו לירכא שם התקיים כנס גדול לבני העדה הדרוזית. תחילה דיבר אבו נסיב שהעלה על נס את פועלו של דרעי כשר הפנים שעזר לבני העדה. יו"ר ש"ס זעק: "למה נזכרים בבני העדה הדרוזית רק כשקוראים אסונות, כדוגמת מוות השוטר בביהכ"נ בהר נוף? הלא כולנו יודעים את נאמנות העדה לא"י".

משם נסעו לג'וליס לביקור אצל השיח מואפק טריף שם העלה יו"ר ש"ס זיכרונות מהביקור של מרן זצוק"ל אצל סביו המנוח, השיח אמין טריף. "זה היה מעמד גדול", אמר דרעי בהתרגשות.

בסיום הסיור בצפון התקיים כנס מרשים בחיפה, תחת הכותרת "חילונים מצביעים ש"ס". בנאומו לפני מאות איש תקף דרעי את לפיד על דבריו בעימות התקשורתי כאילו הוא "ישקם אותו". "יאיר, בן יוסף טומי לפיד, אני אריה מכלוף בן אסתר ממרוקו, שעליתי לארץ כנער וגדלתי כאן לא זקוק לשיקום שלך! מי אתה שתשקם אותי?", אמר לקול תשואות הקהל.

בהמשך סיפר דרעי, כי לפיד ממשיך לומר את הדברים גם אחרי העימות ולא מתנצל. "יאיר, אני לא צריך את התנצלות שלך, ההתנצלות היא בשבילך. אם אתה לא מסוגל להתנצל זה מראה שזה אצלך במהות, בחינוך שקיבלת מהבית. גזענות, התנשאת, פטרונות למי ששונה ממך!".













































שס דרעי צפון סיור שיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד