י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

קבוצות הנוער של אור ירוק קוראות לפעול לקידום הבטיחות בדרכים בעיר

אור ירוק: "מספר ההרוגים בשנת 2015 עד כה, גבוה כמעט פי 2 לעומת מספר ההרוגים בתקופה המקבילה בשנת 2014. על ראשי הרשויות המקומיות לסייע בעצירת ההידרדרות המתמשכת במספר ההרוגים"

קבוצות הנוער של אור ירוק קוראות לפעול לקידום הבטיחות בדרכים בעיר
קובי הר צבי


עמותת חברי קבוצות הנוער של עמותת אור ירוק בכל רחבי הארץ, שיגרו לאחרונה מכתבים ליו"ר ועדי ההורים בערים השונות, בו הם קוראים לחברי ועד ההורים העירוני להצטרף לעשייה בתחום הבטיחות בדרכים בעיר.

היישובים בהם נשלחו מכתבים על ידי קבוצות הנוער: אפרת, אריאל, אשדוד, באקה אל גרביה, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, לוד, מ.א. שפיר, נחף, נתניה, עכו, קרית אונו, קרית ארבע, קרית גת, ראשון לציון, רמת גן ותל אביב.

במכתבם, מציינים בני הנוער את הנתונים הקשים של ההיפגעות בתאונות הדרכים בערים השונות בשנים האחרונות בדגש על תאונות הדרכים בסביבת מוסדות החינוך בערים. וכותבים כי "נתונים אלו מוכיחים כי יש לפעול להעלאת המודעות והחינוך של התושבים בנושאי בטיחות בדרכים ושינוי תרבות ההתנהגות של משתמשי הדרך".

בכדי לצמצם נתונים קשים אלו ולשמור על הקהילה בהם הם חיים, חתמו בני הנוער על המכתב בו הם מתחייבים לפעול לקידום כל פעולה שתביא לצמצום הנפגעים בדרכים ואף קוראים לשיתוף פעולה מצד ועדי ההורים בערים.

עמותת אור ירוק: "מספר ההרוגים בשנת 2015 עד כה, גבוה כמעט פי 2 לעומת מספר ההרוגים בתקופה המקבילה בשנת 2014. בכדי לסייע בעצירת ההידרדרות המתמשכת במספר ההרוגים, על ראשי הרשויות המקומיות להגביר את מודעות תושביהם לבטיחות בדרכים, לשפר את התשתיות ולבנות פסי האטה וכיכרות באזורים בהם ישנו ריבוי של קשישים וילדים".

בשנים האחרונות מפעילה עמותת אור ירוק קבוצות נוער בתוך כתלי בית הספר, מתוך רצון לחנך את בני הנוער, להיות מנהיגים צעירים בבטיחות בדרכים ולהוביל את הקהילה בה הם חיים להישגים בתחום בטיחות בדרכים ומניעת תאונות בהווה ובעתיד.
אור ירוק תנועה תאונות כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד