כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נתניהו הציג את מפת הטרור בועידת איפא"ק • צפו

ראש הממשלה נשא דברים בפני השדולה היהודית אמריקנית - איפא"ק, יממה לפני הנאום המתוקשר בקונגרס • וידאו

נתניהו הציג את מפת הטרור בועידת איפא"ק • צפו

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע היום (ב'), לשאת דברים בפני ועידת השדולה היהודית אמריקנית איפא"ק. לאחר שהוצג על ידי נשיא איפא"ק, נעמד הקהל על רגליו ומחא לו כפיים דקות ארוכות.

"הדיבורים על קרע בין ארה"ב לישראל שגויים מן היסוד", אמר נתניהו והתייחס גם לאשתו. "שרה, אני כל כך גאה שאת כאן איתי, שאת לצידי תמיד".

בהמשך העלה נתניהו את הדיון שהתקיים בסוגיית נאומו בקונגרס. "אולי לא שמעתם על כך, אבל מחר אני אמור לדבר בפני הקונגרס. אני מכבד את הנשיא אובמה ומטרת הנאום בקונגרס היא לא להביע כלפיו חוסר הערכה. תנו לי להבהיר מהי המטרה של הנאום הזה. אין לי שום מטרה לקרוא תגר על הנשיא אובמה. ‏הסיבה שהברית בינינו מתחזקת היא בשל היותה על מפלגתית. זה צריך להישאר כך.

"‏העסקה הפוטנציאלית עם איראן עלול לאיים על הישרדותה של ישראל", אמר נתניהו והציג מפת טרור - במרכזה איראן - כאשר חצים אדומים מפרטים את פעילות הטרור שיוצאת ממנה.

"לא עוד, חלפו הימים שיהודים היו חסרי יכולת ועוצמה. אנחנו נגן על עצמנו. היום אנחנו לא שותקים יותר. היום יש לנו קול. ומחר, כראש הממשלה של המדינה היהודית היחידה, אני מתכנן להשתמש בקול הזה. ישראל וארה"ב מסכימים שלאירן לא יהיה נשק גרעיני, אבל לא מסכימים על הדרך למנוע זאת".

נתניהו נאום אייפאק שידולה ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד