ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

השקופים של ג': לאן נעלם הפרסום במדיות?

ביהדות התורה פתחו דף פייסבוק, אבל בשבועונים, מקומונים ואתרי האינטרנט החרדים - הם נמנעים מלפרסם

צלם: קובי הר צבי
צלם: קובי הר צבי

שבועיים נותרו עד יום הבחירות: גורמים במפלגת 'יהדות התורה' מותחים ביקורת חריפה על מטה ההסברה של המפלגה, בשל הדרתם של השבועונים, המקומונים ואתרי האינטרנט החרדים מפרסומי הבחירות של המפלגה.

גורמים במטה יהדות התורה מותחים ביקורת על ההחלטה לפרסם רק בקרב היומונים והעיתונים המפלגתיים, ולא להפנות חלק מתקציב הפרסום לשאר המדיות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אחד מבכירי חברי הכנסת של יהדות התורה, הבטיח בשיחה עם מספר עורכים וכותבים בכירים בשבועונים - לפני מספר שבועות, כי הפעם חלק מתקציב הפרסום יופנה גם מחוץ ליומונים המפלגתיים, כדי להגיע לקהלים של מתלבטים וחרדים עובדים שאינם צורכים את העיתונות המפלגתית.

למרות זאת, לטענת גורמים ביהדות התורה, בהנחייתו של ח"כ משה גפני שונתה הכוונה לעשות זאת, והשבועונים הודרו מעוגת הפרסום.

"אנו מנסים לשנות את ההחלטה", אמר אחד הגורמים ביהדות התורה, "אין ספק שהמקום שדווקא אליו אין צורך להפנות פרסום הוא ביומונים, שכן אין סיבה לשכנע את המשוכנעים, ועלינו לפעול דווקא בקהלי היעד של חרדים עובדים ומתלבטים".

אותם גורמים גם מעלים תמיהה על כך שבפייסבוק קם דף מסרים של 'יהדות התורה'. "השבועונים שנכנסים לכל בית חרדי הם 'טרייף' כשזה מגיע לפרסום, אבל בפייסבוק שהוא באמת מקום בעייתי - שם משקיעים אנרגיה להביא מצביעים?"





יהדות התורה פרסום קמפיין פייסבוק אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד