כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"חרדים לדבר ה', הרב טאו ירא שמים גדול"

בדבריו ציטט מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הרב מאיר מאזוז את הגראי"ל שטיינמן על הרב צבי טאו ראש ישיבת 'הר המור': "יותר חרדי מכל החרדים" • "אמרו לנו שהם עמלק, שתקנו. אמרו שלא צריכים חיילים, שתקנו. עד שאמרו שילכו עם השמאל" • "הרב אבינר היה אמיץ מול כל הבית היהודי, הרב ליאור תלמיד חכם גדול" • צפו בוידאו הבלעדי

הרב מאזוז, פלאש90
הרב מאזוז, פלאש90

הרב מאיר מאזוז נאם בכנס של יחד, התייחס לסוגיית רבני הציונות הדתית ואף סיפר על דברים שאמר לו הגראי"ל שטינמן בשבחו של הרב צבי טאו, ראש ישיבת 'הר המור'.

הרב מזוז: "אני רוצה לענות לכמה שאלות. שואלים אותי כל הזמן, הרי צריך להתבדל מהמזרחיסטים, מדוע אתם מתחברים איתם?"

הרב מאזוז המשיך וענה - "אני אומר: יש שם יראת שמיים. הרב טאו ירא שמים גדול. הרב שטיינמן אמר שהוא יותר חרדי מכל החרדים. הרב ליאור הוא תלמיד חכם גדול. הרב אבינר היה מוכן לאבד הרבה כסף ויצא בביקורת ראשון מול כל הבית היהודי".



"היום אנחנו במצב חמור", הוסיף הרב, "רוצים לבלע את תורת ישראל. בהתחלה אמרו שהם עמלק, שתקנו. אחר כך אמרו שלא צריכים חיילים. אנחנו לא צריכים חיילים?! וכי אנחנו חזקיהו המלך?! מפלגים ומפלגים. לא העמידו אף דיין מכיסא רחמים, עדיין שתקנו. עד שאמרו שילכו עם השמאל. שם כבר לא נשתוק. שוב יחזרו על הסכמי אוסלו? על גוש קטיף? לכו למוזאון גוש קטיף שביקרתי בו תראו מה עשו להם".

הרב מזוז הוסיף: "ש"ס סגורה ומסוגרת כיריחו. רק שחורים, רק ספרדים. אסור שיהיה הפרדה בין שחורים לסרוגים. העיקר יראת ה׳, צריך לאהוב כל ישראל, אפילו אלה עם כיפות שקופות".
שטיינמן מאזוז טאו אלי ישי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד