י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לורה ורטון: "הרצוג ישרת את האינטרס של התנועה הקונסרבטיבית" • פרק חמישי

חברת מועצת עיריית ירושלים מטעם מר"צ, החברה בתנועה הקונסרבטיבית, לורה ורטון, בראיון ל'בחדרי חרדים': "חשוב מאוד שיצחק הרצוג ייבחר לראשות הממשלה, כי הוא הרבה יותר מחובר מאחרים לתנועה" • "לשמאל יש תפיסת עולם אידיאולוגית שאומרת שלכל אחד יש מקום. נתניהו והימין פועלים לפי אינטרסים"

לורה ורטון: "הרצוג ישרת את האינטרס של התנועה הקונסרבטיבית" • פרק חמישי

תחקיר 'בחדרי חרדים' החושף את פרצופו האמתי של יו"ר המחנה הציוני, ח"כ בוז'י הרצוג, ממשיך ומצביע על הקשר ההדוק והחיבה שרוחש הרצוג לתנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות.

חברת מועצת העיר ירושלים, לורה ורטון, החברה בתנועה המסורתית הקונסרבטיבית, אומרת בשיחה עם בחדרי חרדים: "חשוב מאוד שיצחק הרצוג ייבחר לראשות הממשלה, כי הוא הרבה יותר מחובר מאחרים לתנועה. יש לו במפלגה נציג של התנועה הרפרמית, אני חושבת שהרצוג בתור ראש ממשלה יהיה יותר קשוב לתנועה הקונסרבטיבית ובכלל גם לזרמים השונים ביהדות. יש לו תפיסת עולם יותר ליברלית בכלל".

ורטון מאשימה כי "לנתניהו יש אופקים מאוד צרים, והוא מייצג רק ציבורים מאוד מסויימים. יצחק הרצוג ומפלגת העבודה יותר פועלים לטובת התנועה הקונסרבטיבית. טוב וחשוב שבוז'י הרצוג יהיה ראש הממשלה".

"נתניהו והימין פועלים לפי אינטרסים", מאשימה ורטון, "לעומת זאת לשמאל יש תפיסת עולם אידיאולוגית שאומרת שלכל אחד יש מקום. הרצוג, שבא מתפיסת עולם כזו, ישרת את האינטרס והשאיפות של התנועה הקונסרבטיבית יותר מאשר בנימין נתניהו".
ורטון הרצוג רפורמים קונסרבטיבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד