ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

בשבוע הבא: הכנס השנתי הבינלאומי של עמותת אור ירוק

אורחים מהארץ ומהעולם צפויים להגיע לכנס שנושאו המרכזי - למה לא רק הנהג אשם בתאונות הדרכים בישראל. עוד ישתתפו השרים ישראל כץ, יצחק אהרונוביץ' וח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג

בשבוע הבא: הכנס השנתי הבינלאומי של עמותת אור ירוק


ביום שלישי, 9 במרץ 2015, תקיים עמותת "אור ירוק", בשיתוף "מידע כנסים", את הכנס הבינלאומי השנתי של העמותה, בהשתתפות בכירים מהארץ ומהעולם בתחום התחבורה במטרה להבין ולהסביר, מדוע לא רק הנהג אשם בתאונות הדרכים בישראל. הכנס יתקיים באולם הקונגרסים אווניו בקרית שדה התעופה בלוד.

בין המברכים את המשתתפים בכנס יהיו גם נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו. אורח הכבוד בכנס יהיה פרופ' אוליבר קארסטן, חוקר בכיר לתחום הבטיחות בדרכים מאוניברסיטת לידס שבאנגליה אשר ידבר על הסכנה שבמהירות בנסיעה וכיצד אפשר לנהל את המיהורת בכדי לקדם את הבטיחות בדרכים.

את הכנס יפתח אבי נאור, יושב ראש ומייסד עמותת "אור ירוק". נאור יציג את פעילות העמותה השנה ויציב את היעדים שאיליהן צריכה מדינת ישראל לשאוף, בשנים הבאות, כדי להציל את חייהם של ישראלים רבים.

בהמשך יישאו דברים בכנס שר התחבורה הבטיחות בדרכים והתשתיות הלאומיות, ישראל כץ והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', אשר יציגו את פעילות משרדיהם בתחום הבטיחות בדרכים. כמו כן, יברך את המשתתפים ויספר על משנת מפלגתו בנוגע למאבק בתאונות הדרכים גם ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר סיעת המחנה הציוני.

מנכ"ל עמותת אור ירוק שמואל אבואב יישאל את השאלה הקשה – מי נושא באחריות לתאונות הדרכים בישראל ויציג עמדה לפיה לא רק הנהג אשם התאונות הדרכים. יו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ד"ר יעקב שיינין, יציג לאחר מכן את תמונת המצב של תאונות הדרכים בישראל וכיצד מתכננים ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים להפחית את מספר ההרוגים בתאונות דרכים.

בחלק המקצועי של הכנס יתקיימו שלושה פאנלים שעוסקים בנושאים הבוערים בתחבורה ובבטיחות בדרכים בישראל: הראשון הוא מצלמות האכיפה, במהלכו ישאלו המשתתפים בפאנל האם יש בכלל צורך במצלמות וכיצד הן מסייעות למאבק בתאונות הדרכים.

בנוסף יתקיים פאנל בנושא שמעסיק את מרבית ההורים בישראל – האופניים החשמליים, וכן יתקיים פאנל בנושא הסחת דעת בנהיגה בדגש על שליחת סמסים בזמן הנהיגה, תופעה שהפכה למכת מדינה של ממש.
אור ירוק תנועה תאונות כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד