י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זה כיסוי הסמארטפון הכי גאוני ושימושי שראינו עד כה

זה כיסוי הסמארטפון הכי גאוני ושימושי שראינו עד כה

זה כיסוי הסמארטפון הכי גאוני ושימושי שראינו עד כה

הסמארטפון שלנו מאוכלס באינספור תמונות שמנציחות רגעים מאושרים ומשמחים, אבל מרבית התמונות, אם לא כולן, נשארות לבסוף בגלריה הסלולרית בלבד. אומנם, ישנם שירותים שמאפשרים לכם לשלוח תמונה שצולמה בסלולרי ולהדפיסה, כדוגמת פיקטורה הישראלית, אולם מעטים האנשים שעושים זאת בפועל.

זו בדיוק הסיבה שבגינה התלהבנו כל כך (וגם העולם התלהב) כשנתקלנו בפרוייקט הקיקסטארטר Prynt. למעשה, מדובר בכיסוי סמארטפון חכם שמתלבש על המכשיר ומאפשר לכם להדפיס את התמונה שהרגע צילמתם במכשיר (או שנמצאת כבר בסלולרי שלכם), באופן מיידי.

Prynt מגיע עם 10 ניירות להדפסה, וכמובן שתוכלו לרכוש ניירות נוספים במידת הצורך, כשתהליך ההדפסה אורך פחות מדקה. מפתחי המוצר מסבירים כי הכיסוי עוצב באופן שיתאים לסוגים שונים של מכשירים, כך שגם אם תשדרגו את המכשיר שלכם בעתיד, עדיין תוכלו ליהנות מהמוצר. בין המכשירים שמתאימים לכיסוי נמצאים גם האייפון 5, אייפון 6, גלקסי S4 וגלקסי S5.

למעשה, הכיסוי החכם הזה לא רק ידפיס את התמונה שלכם אלא גם יעשה ממנה סרטון וידיאו. כך, בזמן שאתם מעמידים את עצמכם אל מול מצלמת המכשיר, או מתמקדים באובייקט המצולם, האפליקציה הייעודית תקליט סרטון וידיאו קצר ותשמור אותו בענן. ברגע שתתפקסו עם המכשיר על התמונה שהרגע הדפסתם תוכלו לראות את סרטון הווידיאו בצורה של מציאות מדומה.

באופן לא מפתיע, המוצר זכה להצלחה מסחררת בקיקסטארטר. בעוד שהיזמים חיפשו לגייס סכום צנוע של 50 אלף דולר, הם הצליחו לגייס למעלה מ-1.5 מיליון דולר. אם אתם מעוניינים במוצר כדאי שתמהרו, כי מועד הגיוס מסתיים ממש בקרוב.
prynt

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד