× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026

נורה בשוגג ע"י כח צה"ל: עובד שהועסק במשרד הביטחון נהרג במרכז הרצועה

דובר צה"ל מסר כי מוקדם יותר היום (ג׳), נהרג במרכז רצועת עזה עובד חברה קבלנית שמבצעת עבודות הנדסיות עבור צה"ל מטעם משרד הביטחון. בהנחיית הפרקליטות הצבאית נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת.

יצויין כי העובד נהרג כתוצאה מתאונה מבצעית במסגרתה בוצע ירי בשל זיהוי שגוי של כוחות צה"ל.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}