לשכת ראש הממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם שליחו המיוחד של נשיא ארצות-הברית למזרח-התיכון, סטיב וויטקוף. השניים סיכמו שהמשא-ומתן על השלב השני בעסקת החטופים יחל בפגישתם בוושינגטון ביום שני הקרוב - היום ה-16 להסכם, שבמסגרתו ידונו בעמדות הישראליות.
בהמשך השבוע ישוחח וויטקוף עם ראש ממשלת קטר ועם נציגים בכירים של מצרים. לאחר מכן, ידון עם ראש הממשלה בצעדים לקידום המשא-ומתן, לרבות מועדים ליציאת משלחות לשיחות.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות