× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026

לשכת ראה"מ: "המו"מ על השלב השני של עסקת החטופים יחל ביום שני"

לשכת ראש הממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם שליחו המיוחד של נשיא ארצות-הברית למזרח-התיכון, סטיב וויטקוף. השניים סיכמו שהמשא-ומתן על השלב השני בעסקת החטופים יחל בפגישתם בוושינגטון ביום שני הקרוב - היום ה-16 להסכם, שבמסגרתו ידונו בעמדות הישראליות.

בהמשך השבוע ישוחח וויטקוף עם ראש ממשלת קטר ועם נציגים בכירים של מצרים. לאחר מכן, ידון עם ראש הממשלה בצעדים לקידום המשא-ומתן, לרבות מועדים ליציאת משלחות לשיחות.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}