כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

גוטרמן מודאג: האם תהיה תחבורה ציבורית בפורים?

ראש עיריית מודיעין-עילית יעקב גוטרמן, דרש מעובדי חברת 'קווים' שלא להשבית את התחבורה הציבורית בפורים • כוח לעובדים: לא היתה כל כוונה לשבות בפורים

גוטרמן מודאג: האם תהיה תחבורה ציבורית בפורים?
בחדרי חרדים

ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן פנה לעובדי חברת קווים בדרישה שלא להשבית את התחבורה הציבורית בימי הפורים. אך עובדי החברה טענו ל'בחדרי חרדים', כי מעולם לא הייתה כוונה להשבית את התחבורה.

בשל חשש מהשבתת פתע של התחבורה הציבורית בימי הפורים בערים החרדיות, ע"י עובדי חברת התחבורה "קווים" במודיעין עילית וביתר עילית, פנה ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ליו"ר ועד "כח לעובדים" והתריע כי העירייה רואה בחומרה רבה השבתת התח"צ ובפרט בימי הפורים וצעד כזה יהיו השלכות מרחיקות לכת.

"אתם רוצים לסייע לעובדים החלשים על גבם של רבבות תושבים חלשים בני ערובה ומאיימים להשבית להם את שמחת החג. העירייה לא תשתוק על כך ותוביל מאבק חריף ביותר נגד הארגון".

כן פנה הרב גוטרמן לשר התחבורה, ישראל כץ, ודרש ממנו להתערב מיידית למניעת הפגיעה ברבבות התושבים. במקביל הורה הרב גוטרמן ליועה"מ של עיריית מודיעין עילית להיערך למאבק משפטי בהול בנושא.

תגובת כוח לעובדים: "לא הייתה כל כוונה להשבית את פעילות החברה במהלך החג. לצערנו ממשיכה הנהלת קווים לזרוע דיסאינפורמציה ומעוררות חששות שווא בקרב הציבור.

"המחלוקת ביננו לבין ההנהלה צריכה להיפטר דרך משא ומתן ולא בדרכים קלוקלות של איום בפיטורי עובדים וגרימת עוגמת נפש לציבור לקראת החג".
תחבורה ציבורית פורים שביתה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד