מנהלת החטופים: המשפחות עודכנו על המשך השיחות להתנעת השלב השני בעסקה שנערכות כעת בוושינגטון
- אברהם פריינד
- ו' שבט התשפ"ה
הודעת מנהלת החטופים, השבים והנעדרים במשרד ראש הממשלה: "משפחות החטופים עודכנו על השיחות הנערכות בימים אלה בוושינגטון, שהתחילו ביום ה-16 למתווה ומהוות את שלב ההתנעה של המו״מ על השלב השני במעורבות אמריקנית פעילה. עוד עודכנו המשפחות כי ישראל נערכת להוצאת משלחת דרגי עבודה לדוחא, במטרה לדון בפרטים הקשורים להמשך מימוש ההסכם."
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות