× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026

מנהלת החטופים: המשפחות עודכנו על המשך השיחות להתנעת השלב השני בעסקה שנערכות כעת בוושינגטון

הודעת מנהלת החטופים, השבים והנעדרים במשרד ראש הממשלה: "משפחות החטופים עודכנו על השיחות הנערכות בימים אלה בוושינגטון, שהתחילו ביום ה-16 למתווה ומהוות את שלב ההתנעה של המו״מ על השלב השני במעורבות אמריקנית פעילה. עוד עודכנו המשפחות כי ישראל נערכת להוצאת משלחת דרגי עבודה לדוחא, במטרה לדון בפרטים הקשורים להמשך מימוש ההסכם."

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}